Hallo @Simone7595 en welkom op de Community,
Wat knullig dat vrijwel niemand van het bestaan van de SmartWifi App afweet. Dat mag je wel verwachten, als dit een product is van de organisatie waarvoor je werkt. Goed nieuws: ik weet er van en ik heb de App in gebruik!
De 'verbinding pauzeren functie' is inderdaad super handig. Het zou vooral handig zijn als deze functie bij jou ook daadwerkelijk werkt. Ik heb het zojuist getest op een Android 11 telefoon en ik ondervind geen problemen met het pauzeren van de apparaten. Wel moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat er performance problemen zijn, waardoor de App niet altijd even stabiel werkt. Het kan dus geluk zijn dat het nu wel functioneerde.
Omdat de problemen bekend zijn en we hier onderzoek naar doen, ben ik benieuwd naar het volgende:
- Welk merk + type apparaat + welk versie besturingssysteem heb je in gebruik?
- Welke versie SmartWifi App is geïnstalleerd?
- Krijg je de foutmelding bij elk individueel apparaat wat je wil pauzeren?
- Is het mogelijk om de SmartWifi App op een ander apparaat te installeren en te testen of het van daaruit wel werkt?
Alvast bedankt voor je feedback!