1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ad Arnhem

Level 6
  • 104Posts
  • 5Oplossingen
  • 47Likes

SmartWifi app werkt niet meer (tablet en smartphone)

Goedemiddag,  sinds 2 dagen stopt de smartwifi app bij het ziggo-logo en gaat niet verder, zowel op tablet als smartphone. Opnieuw installeren van de app en reset van het modem (1 minuut van stroom) hebben geen effect. Hebben hier meer mensen last van (probleem bij Ziggo) of ligt het aan mij? Tot enkele dagen geleden functioneerde de app goed.

Reactie/advies afwachtend,  groet Ad.

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 7381Reacties
  • 874Oplossingen
  • 3079Likes

Hi @Ad Arnhem - Het onderzoek duurt nog voort, wel is er een mogelijke workaround bekend: Bij het starten/laden van de app de wifi uitzetten, dan gaat hij wel door het logo heen. Nadat hij is opgestart, kun je de wifi weer aanzetten en gebruik maken van de app. Uiteraard kun je ook gebruik maken van de web-versie tot de definitieve oplossing er is.

10 Reacties 10
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4571Posts
  • 201Oplossingen
  • 3531Likes

Dag @Ad Arnhem 

Heeft u de webversie van de SmartWifi app ook al geprobeerd?

Ad Arnhem
Topicstarter
Level 6
  • 104Posts
  • 5Oplossingen
  • 47Likes

@Wim C. , de webversie doet het wel! Dus een probleem in de app? Dank voor je snelle reactie.  Groet.

Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4571Posts
  • 201Oplossingen
  • 3531Likes

@Ad Arnhem blij dat het is opgelost.

Persoonlijk heeft de webversie van deze app mijn voorkeur omdat deze beter op een tablet werkt en je het beeld ook kunt kantelen.

Ad Arnhem
Topicstarter
Level 6
  • 104Posts
  • 5Oplossingen
  • 47Likes

@Wim C. ,bij de recensies in de Playstore (app) lees ik dat er meer mensen zijn met deze klachti. Volgens Ziggo wordt er naar gekeken, oplossing volgt!

Ad Arnhem
Topicstarter
Level 6
  • 104Posts
  • 5Oplossingen
  • 47Likes

De smartwifi app is vanavond weer beschikbaar! Ziggo heeft het blijkbaar weer hersteld. Met dank.

Ad Arnhem
Topicstarter
Level 6
  • 104Posts
  • 5Oplossingen
  • 47Likes

Te vroeg geroepen! Smartwifi app start pas na 2 minuten op en is erg traag. Werk aan de winkel voor Ziggo!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 7381Posts
  • 874Oplossingen
  • 3079Likes

Hi @Ad Arnhem, irritant dat het probleem toch weer terug is! We hebben deze storing op dit moment in onderzoek inderdaad; kun je voor de volledigheid nog laten weten op welk apparaat met welk besturingssysteem je de smartwifi app gebruikt?

Ad Arnhem
Topicstarter
Level 6
  • 104Posts
  • 5Oplossingen
  • 47Likes

@Alex Op Moto g7 smartphone Android versie 10 en Samsung A7  tablet Android versie 12.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 7381Posts
  • 874Oplossingen
  • 3079Likes

Hi @Ad Arnhem - Het onderzoek duurt nog voort, wel is er een mogelijke workaround bekend: Bij het starten/laden van de app de wifi uitzetten, dan gaat hij wel door het logo heen. Nadat hij is opgestart, kun je de wifi weer aanzetten en gebruik maken van de app. Uiteraard kun je ook gebruik maken van de web-versie tot de definitieve oplossing er is.

Ad Arnhem
Topicstarter
Level 6
  • 104Posts
  • 5Oplossingen
  • 47Likes

@Alex Inderaad probleem nog niet opgelost, de webversie heb ik intussen gevonden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic