1
Vraag
2
Reacties
AA1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SmartWifi app werkt niet meer na herstart

Hallo, ik heb mijn SmartWifi modem ge-heropstart  Daarna werkt mijn SmartWifi app niet meer samen. Kan geen netwerk en apparaten vinden. Geeft ook aan dat modem niet verbonden is, terwijl dit wel zo is. Herinstalleren van de app helpt ook niet. Wie weet de oplossing? Ziggo helpdesk stuurde me naar community

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

@AA1 

Ik heb het zelf geprobeerd en het heropstarten van het modem (ik heb de connectbox wit) was niet nodig. Er stond ook in de e-mail "We hebben je modem namelijk een software-update gegeven".  Daarna de app geïnstalleerd op mijn mobiel en dan moet hij wel verbinding maken/inloggen met je MijnZiggo omgeving. Dit duurde wel even, maar daarna zag hij de aangesloten apparaten wel.

Bekijk in context

2 Reacties 2
mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

@AA1 

Ik heb het zelf geprobeerd en het heropstarten van het modem (ik heb de connectbox wit) was niet nodig. Er stond ook in de e-mail "We hebben je modem namelijk een software-update gegeven".  Daarna de app geïnstalleerd op mijn mobiel en dan moet hij wel verbinding maken/inloggen met je MijnZiggo omgeving. Dit duurde wel even, maar daarna zag hij de aangesloten apparaten wel.

AA1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het werkt inmiddels weer, dank voor de reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic