Vraag
Reacties
Oplossing
AA1
Level 1

SmartWifi app werkt niet meer na herstart

Hallo, ik heb mijn SmartWifi modem ge-heropstart  Daarna werkt mijn SmartWifi app niet meer samen. Kan geen netwerk en apparaten vinden. Geeft ook aan dat modem niet verbonden is, terwijl dit wel zo is. Herinstalleren van de app helpt ook niet. Wie weet de oplossing? Ziggo helpdesk stuurde me naar community

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mathijse
Level 10

@AA1 

Ik heb het zelf geprobeerd en het heropstarten van het modem (ik heb de connectbox wit) was niet nodig. Er stond ook in de e-mail "We hebben je modem namelijk een software-update gegeven".  Daarna de app geïnstalleerd op mijn mobiel en dan moet hij wel verbinding maken/inloggen met je MijnZiggo omgeving. Dit duurde wel even, maar daarna zag hij de aangesloten apparaten wel.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
mathijse
Level 10

@AA1 

Ik heb het zelf geprobeerd en het heropstarten van het modem (ik heb de connectbox wit) was niet nodig. Er stond ook in de e-mail "We hebben je modem namelijk een software-update gegeven".  Daarna de app geïnstalleerd op mijn mobiel en dan moet hij wel verbinding maken/inloggen met je MijnZiggo omgeving. Dit duurde wel even, maar daarna zag hij de aangesloten apparaten wel.

0 Kudos
AA1
Level 1
Topicstarter

Het werkt inmiddels weer, dank voor de reactie.