Hallo, ik heb mijn SmartWifi modem ge-heropstart Daarna werkt mijn SmartWifi app niet meer samen. Kan geen netwerk en apparaten vinden. Geeft ook aan dat modem niet verbonden is, terwijl dit wel zo is. Herinstalleren van de app helpt ook niet. Wie weet de oplossing? Ziggo helpdesk stuurde me naar community
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het zelf geprobeerd en het heropstarten van het modem (ik heb de connectbox wit) was niet nodig. Er stond ook in de e-mail "We hebben je modem namelijk een software-update gegeven". Daarna de app geïnstalleerd op mijn mobiel en dan moet hij wel verbinding maken/inloggen met je MijnZiggo omgeving. Dit duurde wel even, maar daarna zag hij de aangesloten apparaten wel.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb het zelf geprobeerd en het heropstarten van het modem (ik heb de connectbox wit) was niet nodig. Er stond ook in de e-mail "We hebben je modem namelijk een software-update gegeven". Daarna de app geïnstalleerd op mijn mobiel en dan moet hij wel verbinding maken/inloggen met je MijnZiggo omgeving. Dit duurde wel even, maar daarna zag hij de aangesloten apparaten wel.
Het werkt inmiddels weer, dank voor de reactie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.