Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mijn SmartWifi app toont wel de modem en de SmartWifi pod’s maar kan geen verbonden apparaten vinden. Ik heb de SmartWifi app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar helaas deed geeft geen verbetering.
Apple iPhone Xr, IOS 15.01
hebben jullie een idee hoe dit op te lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vaak helpt het door het modem 30 seconden van de stroom te halen.
Vaak helpt het door het modem 30 seconden van de stroom te halen.
@Bert : dit heeft geholpen thnx!
Helaas. Nu het probleem in de app: oeps er is iets misgegaan. Je kan het blijven proberen maar kom niet verder.
@Raymond1977 heeft een eigen topic over dit probleem, SVP daar reageren om dubbele vragen en antwoorden met mogelijke verwarring te voorkomen: Wifipods - Ziggo Community
Beste Bert,
ik begrijp je antwoord niet.
maar hoe ga ik het probleem nu oplossen met de pods?
@Raymond1977 De mogelijke oplossing kun je al vinden in je eigen topic over dit onderwerp:
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...