Mijn SmartWifi app toont wel de modem en de SmartWifi pod’s maar kan geen verbonden apparaten vinden. Ik heb de SmartWifi app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar helaas deed geeft geen verbetering.
Apple iPhone Xr, IOS 15.01
hebben jullie een idee hoe dit op te lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vaak helpt het door het modem 30 seconden van de stroom te halen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vaak helpt het door het modem 30 seconden van de stroom te halen.
@Bert : dit heeft geholpen thnx!
Helaas. Nu het probleem in de app: oeps er is iets misgegaan. Je kan het blijven proberen maar kom niet verder.
@Raymond1977 heeft een eigen topic over dit probleem, SVP daar reageren om dubbele vragen en antwoorden met mogelijke verwarring te voorkomen: Wifipods - Ziggo Community
Beste Bert,
ik begrijp je antwoord niet.
maar hoe ga ik het probleem nu oplossen met de pods?
@Raymond1977 De mogelijke oplossing kun je al vinden in je eigen topic over dit onderwerp:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.