1
Vraag
2
Reacties
Jolieke

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SmartWifi app: "Je hebt een Ziggo internetabonnement nodig"

FEFDE504-12D3-4144-8A24-243BF567EA08.png

Ik krijg steeds deze Melding. Heb een account aangemaakt.. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @Jolieke

Welkom op de Community! Ik kwam een soortgelijk bericht toevallig ook in dit topic tegen :

''Die foutmelding zie je natuurlijk liever niet! Wel zie ik dat je sinds zaterdag een ander modem en een ander internetabonnement hebt, vermoedelijk heeft de melding daar mee te maken.

Als het goed is,  kun je inmiddels wel gebruik maken van de app. Reset anders eens het wachtwoord van Mijn Ziggo, dat wachtwoord is gelijk aan de SmartWifi app 🙂 ''

Anders ben ik -net als Wim- benieuwd of het via de webversie wel werkt 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6548Posts
  • 240Oplossingen
  • 5119Likes

Dag @Jolieke 

Probeer anders de webversie misschien werkt dat beter.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @Jolieke

Welkom op de Community! Ik kwam een soortgelijk bericht toevallig ook in dit topic tegen :

''Die foutmelding zie je natuurlijk liever niet! Wel zie ik dat je sinds zaterdag een ander modem en een ander internetabonnement hebt, vermoedelijk heeft de melding daar mee te maken.

Als het goed is,  kun je inmiddels wel gebruik maken van de app. Reset anders eens het wachtwoord van Mijn Ziggo, dat wachtwoord is gelijk aan de SmartWifi app 🙂 ''

Anders ben ik -net als Wim- benieuwd of het via de webversie wel werkt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic