Hi @Jolieke,
Welkom op de Community! Ik kwam een soortgelijk bericht toevallig ook in dit topic tegen :
''Die foutmelding zie je natuurlijk liever niet! Wel zie ik dat je sinds zaterdag een ander modem en een ander internetabonnement hebt, vermoedelijk heeft de melding daar mee te maken.
Als het goed is, kun je inmiddels wel gebruik maken van de app. Reset anders eens het wachtwoord van Mijn Ziggo, dat wachtwoord is gelijk aan de SmartWifi app 🙂 ''
Anders ben ik -net als Wim- benieuwd of het via de webversie wel werkt 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Jolieke,
Welkom op de Community! Ik kwam een soortgelijk bericht toevallig ook in dit topic tegen :
''Die foutmelding zie je natuurlijk liever niet! Wel zie ik dat je sinds zaterdag een ander modem en een ander internetabonnement hebt, vermoedelijk heeft de melding daar mee te maken.
Als het goed is, kun je inmiddels wel gebruik maken van de app. Reset anders eens het wachtwoord van Mijn Ziggo, dat wachtwoord is gelijk aan de SmartWifi app 🙂 ''
Anders ben ik -net als Wim- benieuwd of het via de webversie wel werkt 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.