Vraag
Reacties
Oplossing
Jolieke
Level 1

SmartWifi app: "Je hebt een Ziggo internetabonnement nodig"

FEFDE504-12D3-4144-8A24-243BF567EA08.png

Ik krijg steeds deze Melding. Heb een account aangemaakt.. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Jolieke

Welkom op de Community! Ik kwam een soortgelijk bericht toevallig ook in dit topic tegen :

''Die foutmelding zie je natuurlijk liever niet! Wel zie ik dat je sinds zaterdag een ander modem en een ander internetabonnement hebt, vermoedelijk heeft de melding daar mee te maken.

Als het goed is,  kun je inmiddels wel gebruik maken van de app. Reset anders eens het wachtwoord van Mijn Ziggo, dat wachtwoord is gelijk aan de SmartWifi app 🙂 ''

Anders ben ik -net als Wim- benieuwd of het via de webversie wel werkt 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Wim C.
Level 18

Dag @Jolieke 

Probeer anders de webversie misschien werkt dat beter.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Jolieke

Welkom op de Community! Ik kwam een soortgelijk bericht toevallig ook in dit topic tegen :

''Die foutmelding zie je natuurlijk liever niet! Wel zie ik dat je sinds zaterdag een ander modem en een ander internetabonnement hebt, vermoedelijk heeft de melding daar mee te maken.

Als het goed is,  kun je inmiddels wel gebruik maken van de app. Reset anders eens het wachtwoord van Mijn Ziggo, dat wachtwoord is gelijk aan de SmartWifi app 🙂 ''

Anders ben ik -net als Wim- benieuwd of het via de webversie wel werkt 🙂

0 Kudos