1
Vraag
2
Reageer en help mee
Maximeb.

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SmartWifi app kan modem niet vinden

Hi!

Sinds zondag ben ik klant bij Ziggo en heb ik TV en internet aangesloten. Alles werkt alleen nu wil ik nog een Wifipod installeren maar de SmartWifi app geeft aan dat de modem niet gevonden kan worden. Heb het volgende al geprobeerd:

- app opnieuw installeren

- opnieuw inloggen in app

- modem 30 sec van de stroom afhalen

- modem resetten middels resetknop

 

Niks lijkt te werken want de app blijft aangeven dat de modem niet gevonden kan worden. Hoe is dit mogelijk? En hoe kan dit verholpen worden?

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Maximeb. 

Wat een vreemd probleem, als ik het zo lees heb je inmiddels alles getest wat jij zelf kan! Ik ga graag opzoek naar de oplossing. 

Wil je hiervoor jouw postcode en huisnummer toevoegen aan de profielgegevens op het community profiel? 

Thanks 🙂 

Maximeb.
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Madelon,

Heb mn profielgegevens bijgewerkt.

Hoor graag van je als je een oplossing hebt gevonden.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Dank je wel @Maximeb, 

Ik heb alle instellingen gecheckt en kan hier niks vreemds in vinden. Gelukkig! Wel zie ik dat voor dit probleem en openstaand issue gemeld is. dit is in onderzoek bij de juiste afdeling. 
Doorgaans helpt het wel om de fabrieksinstellingen te resetten doormiddel van de reset met het kleine pinnetje in de reset knop. Heb je de reset knop wel minimaal 30 sec ingedrukt gehouden? Wil je het nog eens proberen anders? 😄 

Maximeb.
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi madelon! Zojuist 30 sec reset knop ingedrukt maar heeft helaas niet geholpen. App kan de modem nog steeds niet vinden…

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4348Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Goedemorgen @Maximeb.

Frustrerend dat het nog niet lukt om de Pods te installeren. Wil je in een privebericht de serienummers van de Pods delen? Dan kijk ik of ik op afstand het een en ander voor je kan betekenen. 

Maximeb.
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb je zojuist dm gestuurd

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Maximeb ik lees inderdaad dat mijn collega dit verder met je oppakt, dus wordt vervolgt! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic