Hi!
Sinds zondag ben ik klant bij Ziggo en heb ik TV en internet aangesloten. Alles werkt alleen nu wil ik nog een Wifipod installeren maar de SmartWifi app geeft aan dat de modem niet gevonden kan worden. Heb het volgende al geprobeerd:
- app opnieuw installeren
- opnieuw inloggen in app
- modem 30 sec van de stroom afhalen
- modem resetten middels resetknop
Niks lijkt te werken want de app blijft aangeven dat de modem niet gevonden kan worden. Hoe is dit mogelijk? En hoe kan dit verholpen worden?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Hi @Maximeb.
Wat een vreemd probleem, als ik het zo lees heb je inmiddels alles getest wat jij zelf kan! Ik ga graag opzoek naar de oplossing.
Wil je hiervoor jouw postcode en huisnummer toevoegen aan de profielgegevens op het community profiel?
Thanks 🙂
Hi Madelon,
Heb mn profielgegevens bijgewerkt.
Hoor graag van je als je een oplossing hebt gevonden.
Dank je wel @Maximeb,
Ik heb alle instellingen gecheckt en kan hier niks vreemds in vinden. Gelukkig! Wel zie ik dat voor dit probleem en openstaand issue gemeld is. dit is in onderzoek bij de juiste afdeling.
Doorgaans helpt het wel om de fabrieksinstellingen te resetten doormiddel van de reset met het kleine pinnetje in de reset knop. Heb je de reset knop wel minimaal 30 sec ingedrukt gehouden? Wil je het nog eens proberen anders? 😄
Hi madelon! Zojuist 30 sec reset knop ingedrukt maar heeft helaas niet geholpen. App kan de modem nog steeds niet vinden…
Goedemorgen @Maximeb.
Frustrerend dat het nog niet lukt om de Pods te installeren. Wil je in een privebericht de serienummers van de Pods delen? Dan kijk ik of ik op afstand het een en ander voor je kan betekenen.
Heb je zojuist dm gestuurd
@Maximeb ik lees inderdaad dat mijn collega dit verder met je oppakt, dus wordt vervolgt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.