1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
RDCh

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

SmartWifi app kan modem niet vinden, dus kan pods niet installeren

De SmartWifi app kan mijn modem niet vinden. Tijdens het zoeken is het modem wel te zien, maar het duurt eindeloos en uiteindelijk kan hij geen verbinding maken. Daardoor is het ook onmogelijk om een SmartWifi pod te installeren. Verder doet de internetverbinding het overigens prima, met hoge snelheid.

 

Het modem is al gereset door de klantenservice, ook gereprovisioned, zonder effect. Ze geven aan er op afstand ook niet goed bij te kunnen, en verwijzen me naar dit forum waar het antwoord aanwezig zou zijn 🙂

 

Gek genoeg doet ook de web interface raar: ik kan wel inloggen maar bij zowel Home als Verbonden Apparaten verschijnt “Het is nog niet gelukt om een verbinding te maken met je modem.”

Oplossing
Uitgelicht
RDCh
topicstarter
Level 2
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Paul De app maakt nog altijd geen verbinding en de web interface blijft haperen, maar kennelijk hebben jullie de pod handmatig toegevoegd want die staat er nu tussen - en werkt! Ik de instellingen niet bekijken of aanpassen, maar er is in elk geval verbinding. Hartelijk dank!

20 Reacties 20
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78761Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23519Likes

@TheodenEngelsen Ik zie in je andere eigen topic dat het toch Deco's zijn?

Daar heb je de SmartWifi app niet bij nodig om die te installeren.

TP-Link M4R - Ziggo Community