De SmartWifi app kan mijn modem niet vinden. Tijdens het zoeken is het modem wel te zien, maar het duurt eindeloos en uiteindelijk kan hij geen verbinding maken. Daardoor is het ook onmogelijk om een SmartWifi pod te installeren. Verder doet de internetverbinding het overigens prima, met hoge snelheid.
Het modem is al gereset door de klantenservice, ook gereprovisioned, zonder effect. Ze geven aan er op afstand ook niet goed bij te kunnen, en verwijzen me naar dit forum waar het antwoord aanwezig zou zijn 🙂
Gek genoeg doet ook de web interface raar: ik kan wel inloggen maar bij zowel Home als Verbonden Apparaten verschijnt “Het is nog niet gelukt om een verbinding te maken met je modem.”
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Paul De app maakt nog altijd geen verbinding en de web interface blijft haperen, maar kennelijk hebben jullie de pod handmatig toegevoegd want die staat er nu tussen - en werkt! Ik de instellingen niet bekijken of aanpassen, maar er is in elk geval verbinding. Hartelijk dank!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@TheodenEngelsen Ik zie in je andere eigen topic dat het toch Deco's zijn?
Daar heb je de SmartWifi app niet bij nodig om die te installeren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.