Hello,
I recently started having an issue with my wifi. The download and upload speed is very slow and my app cannot connect to the router. I also have 2 wifi-pods installed.
I also don't know dutch so I tried to translate the message. I tried to turn off the modem and turn it back on after a few seconds with no results.
Can you help me?
Opgelost! Ga naar oplossing.
The first check your connectors, all well?
The restart your modem, ( power off en after 2 minute power on ).
Wait till all light stop blinking an then retry ( after restart offf your app )
Good luck,
Bam
@Ad Arnhem
Niet gebruikelijk, maar fijn dat het werkt voor je !!
@ForiDunk ,
Could you try to reset your modem? Possibly this will work for you also.
Groet / Regards,
Bam
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Your modem can't be found, possibly in Bridge mode?
Are you familiar with the modem settings?
Regards,
Bam
Hi, thank you for your fast response! No I'm not 😞
I recently had a power outage, that might affected it 🤔
The first check your connectors, all well?
The restart your modem, ( power off en after 2 minute power on ).
Wait till all light stop blinking an then retry ( after restart offf your app )
Good luck,
Bam
Good news @BAM: the internet speed is back, the bad news is after 10 min of loading the app didn't managed to connect.
@BAM it still didn't worked unfortunately. I downloaded the latest app from the app store (iOS).
Hay,
What type of error do you see?
Regards,
Bam
Sinds vandaag kan de smartwifi app mijn modem ook niet vinden; heeft het 3 maanden goed gedaan! Reset modem 2x ( 60s van stroom af) en opnieuw installeren van Smartwifi app heeft geen resultaat. De pods werken wel en ik heb een goede verbinding met internet. Oplossing?
Na een reset van het modem mbv de resetknop op de achterzijde ervan vindt de Smartwifi app het modem weer!! Probleem hier dus opgelost.
@Ad Arnhem
Niet gebruikelijk, maar fijn dat het werkt voor je !!
@ForiDunk ,
Could you try to reset your modem? Possibly this will work for you also.
Groet / Regards,
Bam
Thank you, everything works now 🙏
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.