Zijn er gebruikers vd Smart pods die mij kunnen vertellen of de ventilator in de pod erg aanwezig is qua geluid ivm slaapkamer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier 0 geluid in de slaapkamer met al een half jaar de pod in gebruik.
Als de pod te horen is, dan is hij, voor zover ik op dit forum lees, altijd omgewisseld voor een stille.
Daar zijn we voor @marnixp want jouw nachtrust is meer dan belangrijk! Er komen 2 pods naar je toe, de oude stuur je eenvoudig retour in de doos waarin de nieuwe geleverd worden.
Toeval dat ze beide dit probleem hebben kan natuurlijk, maar compleet logisch is het niet.
Mocht dit niet de oplossing bieden, dan is er nog wel een andere mogelijkheid voor een andere SmartWifi set.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hier 0 geluid in de slaapkamer met al een half jaar de pod in gebruik.
Als de pod te horen is, dan is hij, voor zover ik op dit forum lees, altijd omgewisseld voor een stille.
Dank voor de reactie dan ga ik het proberen met de pods
Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb twee smart wifipods die allebei veel herrie maken. De ventilator gaat om de paar minuten aan. 's Avonds doe ik altijd de Wi-Fi uit, maar de pods blijven dan gewoon herrie produceren en gaan knipperen, ook in mijn slaapkamer. Als ik dat niet wil moet ik dus eigenlijk elke avond de smart wifipod uit het stopcontact halen, maar dit klinkt echt super houtje-touwtje en analoog.
Is het niet heel vreemd dat de wifipods maar blijven gieren en razen, en óók nog als ik de Wi-Fi heb uitgeschakeld?
Hey @marnixp! Dat klinkt niet goed zeg, niet de bedoeling dat het ten koste gaat van je nachtrust of dat je iedere avond de hele boel moet afkoppelen. Als ik dit zo hoor, heb ik het vermoeden dat er een storing in de ventilator zit. Normaal gezien zou je de Pods namelijk niet moeten horen, ik stel dus een omruiling voor. Eens? Hiervoor heb ik nog wel adresgegevens van je nodig, wil je die dan toevoegen aan je profiel?
Hoi Monica, daar ben ik op zich mee eens (en dank voor het meedenken), maar na het lezen van meerdere topics over de pods en de problemen rond het afkoppelen van oude versies en het opnieuw aanmelden van nieuwe, ben ik ook een beetje huiverig. Daarbij komt dat het mij wel héél toevallig lijkt dat de twee pods die ik heb gekregen allebei zoveel herrie maken.
Dat gezegd hebbende, lijkt het me een van de meest logische oplossingen om de apparaten om te ruilen. Ik ben alleen beetje bang dat ik precies hetzelfde ga meemaken met nieuwe apparaten, maar er is maar een manier om dat te ontdekken. Mijn adresgegevens zijn inmiddels aangepast in mijn profiel.
Wee je dan genoeg?
Daar zijn we voor @marnixp want jouw nachtrust is meer dan belangrijk! Er komen 2 pods naar je toe, de oude stuur je eenvoudig retour in de doos waarin de nieuwe geleverd worden.
Toeval dat ze beide dit probleem hebben kan natuurlijk, maar compleet logisch is het niet.
Mocht dit niet de oplossing bieden, dan is er nog wel een andere mogelijkheid voor een andere SmartWifi set.
Hoi, ik heb de nieuwe smartpods nu een paar weken geprobeerd, en ben op het punt aangekomen dat ik ze uit het raam wil gooien. Ook de nieuwe pods maken dezelfde 'zoevende' herrie, om de zoveel minuten, ook als de Wi-Fi in huis gewoon helemaal uit staat. Dat is op zich al irritant, maar ik heb op dit moment al een uur geen Wi-Fi in huis en de SmartWifi-app geeft aan dat de pods niet eens verbonden zijn. Dit is niet de eerste keer: de Wi-Fi via de pods is wat mij betreft uiterst onbetrouwbaar en instabiel, en dat in een huis van nog geen 75m2.
Met andere woorden: ik ben klaar met deze oplossing, niet in de laatste plaats omdat ik volgens mij het duurste abonnement heb. Ik reken erop dat jullie met een bevredigende nieuwe oplossing komen want dit werkt totaal niet, en hoe ingewikkeld kan goeie Wi-Fi in een klein appartement überhaupt zijn?
Ik hoor graag hoe we verder gaan, alvast dank voor het mee- en doordenken!
En ik heb nu dus dit. Ineens worden de pods gewoon helemaal niet gevonden en dan is de oplossing van de app 'verwijderen en opnieuw installeren'. Daar zit ik uiteraard helemaal niet op te wachten.
En nu, vijf minuten later, ben ik dus in de smartpod hel beland. Ik heb de smartpods gedeïnstalleerd, ze worden niet meer gezien door de app, maar als ik ze probeer te installeren en de barcode scan, laat de app weten dat ze al geïnstalleerd zijn en ik ze in het stopcontact moet steken. Wat uiteraard niets oplevert want de pods blijven onzichtbaar voor de app.
Hier was ik dus al bang voor. Dit gezeik.
Dag @marnixp! Erg jammer dat je opnieuw zoveel problemen ervaart met de pods en dat het van kwaad tot erger gaat. Ik begrijp dat je niet zit te wachten op dit soort problemen en merk dat je klaar bent met de pods.
Is het misschien een optie voor je om over te gaan op de TP-Link Deco M4 set? Op deze pagina vind je wat meer informatie over deze set. Mogelijk bevalt deze set beter. Als je dit wenst te proberen hoor ik dat graag!
Hoi Erik, dat heb je goed opgemerkt 🙂 Het lijkt me absoluut een optie om iets heel anders te proberen. Ik heb ooit een Deco-set gehad en dat beviel prima.
Prima, dan regelen we dat voor je. De Deco-set komt je kant zo snel als mogelijk op en ik hoop van harte dat die beter bevalt. De pods ontvangen we graag retour. Houd je ons op de hoogte hier? 🙂
Top, dank je, ben benieuwd!
Beste Jos,
Ook mijn smartwifipods maken (een piepend) geluid, mijn vrouw werd hier afgelopen nacht wakker van. Zou je voor ons ook iets kunnen betekenen in dit probleem?
Ook worden ze aardig warm (in de nacht) maar dat schijnt geen probleem te zijn heb ik gelezen.
Met vriendelijke groet,
Peter
@peterpool Irritant dat je vrouw wakker werd van de piepende pods! Laten we dit gauw voorkomen. Wil je in je profiel je postcode en huisnummer updaten? Op basis van je geregistreerde e-mailadres kom ik helaas niet uit bij je gegevens, vandaar. Laat me gerust weten zodra je dit hebt gedaan, dan duik ik er voor je in.
@Vincent Vreemd dat je dat niet kan zien je collega's hadden geen problemen heb ook nog een retoudoos ontvangen. Maar zou je mij vertellen waar ik dat moet doen?
Vriendelijke groet,
Peter Pool
Ik zag in mijn gegevens een ander mailadres staan en heb deze nu aangepast naar het mailadres wat ik hier ook gebruik.
Vriendelijke groet,
Peter Pool
Hmm, ook nu vind ik geen actief abonnement. Je mag je postcode en huisnummer in een privébericht delen zodat ik je actieve klantnummer vind.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.