Zijn er gebruikers vd Smart pods die mij kunnen vertellen of de ventilator in de pod erg aanwezig is qua geluid ivm slaapkamer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Vincentgoedemiddag, is mijn privébericht aangekomen?
Jazeker, @peterpool deze is goed aangekomen.
Ik heb je een nieuwe set pods gestuurd 🙂
Laat je even hoe het met de nieuwe pods gaat?
Uiteraard laat ik dit even weten, bedankt de hulp.
Gr. Peter
Ik heb nu helaas hetzelfde probleem als hier staat gemeld, onze smartwifi pods maken herrie, en vooral beneden
@marvinvaneijk88 Welke pods heb je precies?
De witte torentjes of de zeshoekige of de zwarte?
Als het de zeshoekige zijn, kijk eens of er stof in de ventilatieroosters zit?
Ik heb de 6 hoekige witte, en ik heb het kleine beetje stof wat erop lag schoongeblazen
@marvinvaneijk88 Als ze blijven piepen of als de fan herrie blijft maken, laat het hier weten.
Ja bij deze, vandaar ook dat ik het meld, ze gaan steeds meer herrie maken als de fan gaat draaien!
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @marvinvaneijk88 welkom op de Ziggo Community. Als jouw pods teveel herrie maken dan is dat natuurlijk niet prettig. Je geeft al aan dat het de fan is die je hoort, kun je het geluid eens hier omschrijven, is dat bijvoorbeeld (te) luid blazend, piepend of ratelend en hoor je dit geluid constant of op bepaalde momenten? Heb je je pods al eens een reset gegeven? Ik hoor het graag van je!
Tijdens het steeds luider wordende blazen, hoor je ook een heel irritant piepend geluid. en ik heb ze allebei al schoongemaakt en een reset gegeven
O dat is akelig @marvinvaneijk88 , zo'n piepend geluid. Als je alles al hebt gedaan om aan het piepende en blazende geluid een einde te maken maar het helpt allemaal niet, dan kan ik je boosters omruilen voor een nieuwe set. Vind je dat een goed plan, laat het me weten,dan maak ik dat in orde.
Ja ik zou ze graag willen omruilen voor een paar nieuwe pods
Hi @marvinvaneijk88,
Begrijpelijk! Er is een nieuw setje naar je onderweg. Deze ontvang je binnen 2-3 werkdagen. Een bevestiging per mail komt je kant op en uiteraard ontvang je ook nog een mail van Post NL zodra zij het pakketje in ontvangst hebben genomen.
Voor nu een fijn weekend gewenst 🙂
Ha @marvinvaneijk88, het nieuwe setje ontvangen en alles naar wens?
Ja klopt, heb de nieuwe weer aangesloten, en alle problemen zijn weg.
De oude pods heb ik in dezelfde doos weer retour gestuurd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.