Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
12-68
Level 1

SmartWifi Pods ventilator

Zijn er gebruikers vd Smart pods die mij kunnen vertellen of de ventilator in de pod erg aanwezig is qua geluid ivm slaapkamer.

0 Kudos
Oplossingen
35 Reacties 35
Meldingen
Aan Uit
peterpool
Level 3

@Vincentgoedemiddag, is mijn privébericht aangekomen?

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Jazeker, @peterpool deze is goed aangekomen. 
Ik heb je een nieuwe set pods gestuurd 🙂

Laat je even hoe het met de nieuwe pods gaat?

peterpool
Level 3

Uiteraard laat ik dit even weten, bedankt de hulp. 

Gr. Peter

marvinvaneijk88
Level 2

Ik heb nu helaas hetzelfde probleem als hier staat gemeld, onze smartwifi pods maken herrie, en vooral beneden

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@marvinvaneijk88 Welke pods heb je precies?

De witte torentjes of de zeshoekige of de zwarte?

Als het de zeshoekige zijn, kijk eens of er stof in de ventilatieroosters zit?

0 Kudos
marvinvaneijk88
Level 2

Ik heb de 6 hoekige witte, en ik heb het kleine beetje stof wat erop lag schoongeblazen

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@marvinvaneijk88 Als ze blijven piepen of als de fan herrie blijft maken, laat het hier weten.

0 Kudos
marvinvaneijk88
Level 2

Ja bij deze, vandaar ook dat ik het meld, ze gaan steeds meer herrie maken als de fan gaat draaien!

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hi @marvinvaneijk88 welkom op de Ziggo Community. Als jouw pods teveel herrie maken dan is dat natuurlijk niet prettig. Je geeft al aan dat het de fan is die je hoort, kun je het geluid eens hier omschrijven, is dat bijvoorbeeld (te) luid blazend, piepend of ratelend en hoor je dit geluid constant of op bepaalde momenten? Heb je je pods al eens een reset gegeven? Ik hoor het graag van je! 

marvinvaneijk88
Level 2

Tijdens het steeds luider wordende blazen, hoor je ook een heel irritant piepend geluid. en ik heb ze allebei al schoongemaakt en een reset gegeven

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

O dat is akelig @marvinvaneijk88 , zo'n piepend geluid. Als je alles al hebt gedaan om aan het piepende en blazende geluid een einde te maken maar het helpt allemaal niet, dan kan ik je boosters omruilen voor een nieuwe set. Vind je dat een goed plan, laat het me weten,dan maak ik dat in orde. 

marvinvaneijk88
Level 2

Ja ik zou ze graag willen omruilen voor een paar nieuwe pods

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @marvinvaneijk88,

Begrijpelijk! Er is een nieuw setje naar je onderweg. Deze ontvang je binnen 2-3 werkdagen. Een bevestiging per mail komt je kant op en uiteraard ontvang je ook nog een mail van Post NL zodra zij het pakketje in ontvangst hebben genomen. 

Voor nu een fijn weekend gewenst 🙂

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Ha @marvinvaneijk88, het nieuwe setje ontvangen en alles naar wens?

0 Kudos
marvinvaneijk88
Level 2

Ja klopt, heb de nieuwe weer aangesloten, en alle problemen zijn weg.

De oude pods heb ik in dezelfde doos weer retour gestuurd.