NLegendkiller

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

SmartWifi Pods toewijzen aan nieuw modem

Goedemiddag,

Later deze week ontvang ik de SmartWifi modem Giga ter vervanging van het SmartWifi modem in verband met een verhoogd (Giga) abonnement. Momenteel zitten er twee (aangeschafte) SmartWifi Pods verbonden aan het huidige modem en deze wil ik opnieuw in gebruik nemen bij het nieuwe modem. Nu begreep ik dat de Pods niet zomaar los te koppelen zijn vanuit de app, welke stappen zal ik moeten volgen om ze straks opnieuw toe te wijzen aan het nieuwe modem?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Als ik het goed begrepen en ervaren heb, pakt het modem uit de cloud (Mijn Ziggo) de pods weer op en werkt alles zoals voorheen.

Mogelijk moet je wel de Wifinaam en beveiligingssleutel aanpassen naar wat je nu gebruikt.

 

Laat even weten wat je ervaart, er komen steeds meer mogelijkheden bij voor een makkelijke installatie van een nieuw modem met de SmartWifi pods.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Als ik het goed begrepen en ervaren heb, pakt het modem uit de cloud (Mijn Ziggo) de pods weer op en werkt alles zoals voorheen.

Mogelijk moet je wel de Wifinaam en beveiligingssleutel aanpassen naar wat je nu gebruikt.

 

Laat even weten wat je ervaart, er komen steeds meer mogelijkheden bij voor een makkelijke installatie van een nieuw modem met de SmartWifi pods.

NLegendkiller
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Bedankt voor de tip @Bert, ik houd jullie op de hoogte!

NLegendkiller
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Inmiddels het modem geïnstalleerd, SSID en wachtwoord gelijk gezet met het oude modem en direct verbinding op beide pods. Hartelijk dank voor de tip @Bert !

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

TOP, dat werkt dan inmiddels goed.

Veel internetplezier gewenst 🙂

Uitgelicht topic