Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
JAvD
Level 2

SmartWifi Pods ontkoppelen

beste ,

ik heb twee wifipods overgenomen  zou u die willen ontkoppelen 

de serie staan bij mijn profiel (prive)

0 Kudos
Oplossingen

Wifipods overgenomen?

Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @JAvD en welkom op onze Ziggo Community!

Beide wifipods heb ik nagelopen en worden in huur afgenomen. Zoals @Pasi terecht aangeeft mogen deze wifipods niet verkocht of overgenomen worden. De wifipods moeten uiteindelijk retour naar Ziggo en worden niet ontkoppeld. Ik hoop dat je het aankoopbedrag nog terug kan krijgen, of kan regelen met de eigenaar dat die ze terug stuurt. 

Voor de meelezers heb ik hier de scenario's op een rijtje gezet:

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op. 

Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf € 1,25 per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost € 49,50 per stuk en bestel je eenvoudig zelf via Mijn Ziggo.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Pasi
Level 19

Hallo,

Betreft het pods die ooit door Ziggo zijn verkocht, dan worden ze ontkoppeld en kan u deze gaan gebruiken. Zijn het pods die Ziggo verhuurt of gratis uitleent, dan mogen deze niet verkocht worden, want dan moeten de pods t.z.t. terug naar Ziggo. Ziggo zal de pods dan niet ontkoppelen en dan zijn de pods dus ook niet door u te gebruiken.

Als u de serienummers hebt geplaatst, dan afwachten totdat een Ziggo moderator langs komt ( dat kan soms enkele dagen duren ). Hij/zij controleert de serienummers, waarna de pods wel/niet ontkoppeld worden en zal het resultaat hier melden.

Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @JAvD en welkom op onze Ziggo Community!

Beide wifipods heb ik nagelopen en worden in huur afgenomen. Zoals @Pasi terecht aangeeft mogen deze wifipods niet verkocht of overgenomen worden. De wifipods moeten uiteindelijk retour naar Ziggo en worden niet ontkoppeld. Ik hoop dat je het aankoopbedrag nog terug kan krijgen, of kan regelen met de eigenaar dat die ze terug stuurt. 

Voor de meelezers heb ik hier de scenario's op een rijtje gezet:

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op. 

Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf € 1,25 per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost € 49,50 per stuk en bestel je eenvoudig zelf via Mijn Ziggo.

JAvD
Level 2
Topicstarter

Denis,

Bedankt de eigenaar heeft ze van de hand gedaan omdat hij is overgestapt naar KPN en beweerde dat ze gekocht waren.

Grt JAvD 

0 Kudos