1
Vraag
2
Reacties
HOGERMUSIC

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SmartWifi Pods ontkoppelen

Hi,

Ik heb sinds kort de zwarte Giga modem met Wifi 6 en ik kan veel instellingen niet wijzigen door de wifi pods. Hij geeft het volgende aan: "Omdat je SmartWifi Pods hebt, kan deze instelling niet worden aangepast."

Kan iemand helpen? Ik gebruik de pods niet, dus ze mogen weg.

Met vriendelijke groet,

Hoger

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63259Posts
  • 4372Oplossingen
  • 16704Likes

Log in, in je modem en vink Smartwifi Uitgeschakeld aan en sla de gegevens op onderin de pagina, hierna kun je de instellingen wijzigen.

Bert_0-1667649495431.png

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63259Posts
  • 4372Oplossingen
  • 16704Likes

Log in, in je modem en vink Smartwifi Uitgeschakeld aan en sla de gegevens op onderin de pagina, hierna kun je de instellingen wijzigen.

Bert_0-1667649495431.png

Kees Jan TM

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Bert, 

bedankt voor deze feedback op dit topic. Ik ben door de helpdesk hier naar door verwezen alleen heb ik dit scherm niet qua geavanceerde instellingen. 

Is dit nog afhankelijk van het apparaat? Via mijn webbrowser op mijn laptop kan ik namelijk niet in mijn modem komen ivm een foutmelding.

alvast bedankt!

NJBos

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Bert,

Ik zit met hetzelfde probleem. Echter kan ik de aangegeven optie niet aanklikken omdat ik WIFI-pods heb. Zie bijgevoegde afbeelding.

Ik heb namelijk een slimme lamp welke op het wifi-netwerk aangesloten moet worden, alleen dit kan enkel op een 2,4ghz verbinding. Daarom wil ik de optie veranderen, maar dit staat de website niet toe waar ik op ingelogd ben door de verbinding met de smartpods.Knipsel.JPG

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63259Posts
  • 4372Oplossingen
  • 16704Likes

@NJBos Volg dan de stappen zoals omschreven in de oplossing van dit topic of klik hieronder:

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/SmartWifi-Pods-ontkoppelen/m-p/1077598/highlight/true#M171795 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63259Posts
  • 4372Oplossingen
  • 16704Likes

@Kees Jan TM  schreef:

Hallo Bert, 

bedankt voor deze feedback op dit topic. Ik ben door de helpdesk hier naar door verwezen alleen heb ik dit scherm niet qua geavanceerde instellingen. 

Is dit nog afhankelijk van het apparaat? Via mijn webbrowser op mijn laptop kan ik namelijk niet in mijn modem komen ivm een foutmelding.

alvast bedankt!

Welke foutmelding krijg je te zien?

Je kunt dit scherm alleen zien als je ingelogd bent op je modem.

Klik hier eens op: http://192.168.178.1/

Of probeer een andere browser.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic