Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi,
Ik heb sinds kort de zwarte Giga modem met Wifi 6 en ik kan veel instellingen niet wijzigen door de wifi pods. Hij geeft het volgende aan: "Omdat je SmartWifi Pods hebt, kan deze instelling niet worden aangepast."
Kan iemand helpen? Ik gebruik de pods niet, dus ze mogen weg.
Met vriendelijke groet,
Hoger
Opgelost! Ga naar oplossing.
Log in, in je modem en vink Smartwifi Uitgeschakeld aan en sla de gegevens op onderin de pagina, hierna kun je de instellingen wijzigen.
Log in, in je modem en vink Smartwifi Uitgeschakeld aan en sla de gegevens op onderin de pagina, hierna kun je de instellingen wijzigen.
Hallo Bert,
bedankt voor deze feedback op dit topic. Ik ben door de helpdesk hier naar door verwezen alleen heb ik dit scherm niet qua geavanceerde instellingen.
Is dit nog afhankelijk van het apparaat? Via mijn webbrowser op mijn laptop kan ik namelijk niet in mijn modem komen ivm een foutmelding.
alvast bedankt!
Hallo Bert,
Ik zit met hetzelfde probleem. Echter kan ik de aangegeven optie niet aanklikken omdat ik WIFI-pods heb. Zie bijgevoegde afbeelding.
Ik heb namelijk een slimme lamp welke op het wifi-netwerk aangesloten moet worden, alleen dit kan enkel op een 2,4ghz verbinding. Daarom wil ik de optie veranderen, maar dit staat de website niet toe waar ik op ingelogd ben door de verbinding met de smartpods.
@NJBos Volg dan de stappen zoals omschreven in de oplossing van dit topic of klik hieronder:
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/SmartWifi-Pods-ontkoppelen/m-p/1077598/highlight/true#M171795
@Kees Jan TM schreef:
Hallo Bert,
bedankt voor deze feedback op dit topic. Ik ben door de helpdesk hier naar door verwezen alleen heb ik dit scherm niet qua geavanceerde instellingen.
Is dit nog afhankelijk van het apparaat? Via mijn webbrowser op mijn laptop kan ik namelijk niet in mijn modem komen ivm een foutmelding.
alvast bedankt!
Welke foutmelding krijg je te zien?
Je kunt dit scherm alleen zien als je ingelogd bent op je modem.
Klik hier eens op: http://192.168.178.1/
Of probeer een andere browser.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...