Goedenavond,
Smart wifi pods werkten eerst wel,maar zijn nu niet meer.
Al een aantal keren reset uitgevoerd maar zonder resultaat.
bij opnieuw proberen aan te melden in de smart wifi app geeft deze aan dat ze al zijn toegevoegd aan het netwerk,echter de pods maken geen contact en de lampjes blijven knipperen( ook na meer als een uur te hebben gewacht.
Wie weet er een oplossing zodat de pods weer gaan doen waar ze voor bedoeld zijn.
met vriendelijke groet
Wim
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Op bovenstaande foto is te zien dat de pods bekabeld wel aangesloten kunnen worden maar om ze weer via wifi werkend te krijgen is tot op heden niet gelukt.
@Wim0506 Een Ziggo moderator komt hier vanzelf weer langs om één en ander te bekijken.
Hallo @Wim0506
Bedankt voor de serienummers.
Ik ben in mijn systeem gedoken en heb geen goed nieuws. Deze SmartWifi pods zijn van ons gehuurd en staan dus op naam van de vorige klant. Ik kan deze helaas niet voor je omzetten. De verkoper had deze nooit mogen verkopen. Ik wil je dan ook vragen om hier weer contact mee op te nemen.
Goedenavond,
Vriendelijk dank voor Uw reactie,
Ik heb de persoon van wie ik ze gekocht heb een mail gestuurd met een kopie van Uw bericht.
Hoop dat deze persoon hierop reageert maar ik acht de kans nihil.
Wat is de bedoeling van de pods als deze persoon niet reageert,
jullie kunnen toch ook in het systeem zien wie deze pods gehuurd heeft de serienummers zijn bekend.
Toch nog een vraag van mijn kant,hoe kan het dat ze wel een week gewerkt hebben via koppeling met wifi?en bedraad zijn ze wel te gebruiken zoals op de foto is te zien.
Normaliter zou dat toch niet mogelijk moeten zijn als deze al aangemeld waren op een andere modem,dus op een of andere manier moeten deze toch vrijgegeven zijn.
afwachtend van antwoord
met vriendelijke groet
Wim
@Wim0506 Ik vermoed dat ze tijdelijk geactiveerd zijn gebleven via het oude modem en de cloud waar alles gekoppeld is, maar dat duurt nooit heel lang, dat is vaker ervaren.
Goedemorgen Bert,
Bedankt voor het meedenken,Jiri heeft de oplossing gegeven.
Ik ga dus nu niets meer posten op dit Topic.
MVG Wim
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.