De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Een SmartWifi mogen en twee SmartWifi pods. Werkt een tijdje (ca 1 mnd) prima. Sinds vanmiddag beide pods geen signaal. Na veel gehannes een van de twee weer aan de praat gekregen, de ander niet. Uiteindelijk verwijderd uit het netwerk in de gedachte deze weer toe te voegen, echter dit gaat niet.
Hoe kan ik een verwijderde Pod weer toevoegen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een pod kun je niet verwijderen uit het systeem en/of de app, als je die weer in een stopcontact duwt, maakt hij weer verbinding met het modem en na een poosje weer te zien in de app.
Probeer als eerste een stopcontact dicht bij het modem.
Een pod kun je niet verwijderen uit het systeem en/of de app, als je die weer in een stopcontact duwt, maakt hij weer verbinding met het modem en na een poosje weer te zien in de app.
Probeer als eerste een stopcontact dicht bij het modem.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...