Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Een SmartWifi mogen en twee SmartWifi pods. Werkt een tijdje (ca 1 mnd) prima. Sinds vanmiddag beide pods geen signaal. Na veel gehannes een van de twee weer aan de praat gekregen, de ander niet. Uiteindelijk verwijderd uit het netwerk in de gedachte deze weer toe te voegen, echter dit gaat niet.
Hoe kan ik een verwijderde Pod weer toevoegen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een pod kun je niet verwijderen uit het systeem en/of de app, als je die weer in een stopcontact duwt, maakt hij weer verbinding met het modem en na een poosje weer te zien in de app.
Probeer als eerste een stopcontact dicht bij het modem.
Een pod kun je niet verwijderen uit het systeem en/of de app, als je die weer in een stopcontact duwt, maakt hij weer verbinding met het modem en na een poosje weer te zien in de app.
Probeer als eerste een stopcontact dicht bij het modem.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...