Knarf

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SmartWifi Pod retourneren

Heb mijn smartwifi pod uitgebreid getest maar het heeft niet geholpen om beter internet te krijgen in de tuin.

Dus wil de pod retour zenden hoe kan ik dit regelen.

mijn klant nummer is *****.

hoor graag nader info.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Knarf 

Goed dat u laat weten dat u de SmartWifi Pod niet wenst te gebruiken.

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om de opzegging  van uw SmartWifi Pod door te voeren en als dat gebeurd is volgt via e-mail een bevestiging.  Ook zorgt een moderator voor het toesturen van een retourdoos waarin u de SmartWifi Pod kosteloos kunt retourneren. Na verzending moet u het verzendbewijs wel goed te bewaren.

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Knarf, goedemorgen!

Bij deze heb ik de SmartWifi Pod voor je stopgezet. Een bevestiging van de opzegging volgt per e-mail. Je krijgt automatisch een retourdoos + verzendlabel thuisgestuurd. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Knarf 

Goed dat u laat weten dat u de SmartWifi Pod niet wenst te gebruiken.

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om de opzegging  van uw SmartWifi Pod door te voeren en als dat gebeurd is volgt via e-mail een bevestiging.  Ook zorgt een moderator voor het toesturen van een retourdoos waarin u de SmartWifi Pod kosteloos kunt retourneren. Na verzending moet u het verzendbewijs wel goed te bewaren.

Knarf
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wim bedankt voor de snelle reactie ik wacht af.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Knarf, goedemorgen!

Bij deze heb ik de SmartWifi Pod voor je stopgezet. Een bevestiging van de opzegging volgt per e-mail. Je krijgt automatisch een retourdoos + verzendlabel thuisgestuurd. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren 🙂

Knarf
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Cecilia bedankt voor de oplossing ik wacht af. wat mij betreft kan het gesloten worden.

Knarf
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bedankt voor de oplossing ik wacht af. wat mij betreft kan het gesloten worden.

Uitgelicht topic