Vraag
Reacties
Oplossing
timj0s1
Level 1

SmartWifi Pod is al toegewezen, hoe los ik dit op?

Beste Ziggo,

 

Een paar jaar geleden heb ik een SmartWifi pod ontvangen (waar ikzelf eigenaar van ben). Dit was echter op een ander adres. Nu ben ik verhuisd en heb ik ook een nieuw account (vandaar dat mijn account nu 'timj0s1' is, dat was voorheen 'timj0s'). Erg frustrerend ook dat ik hiervoor een nieuw emailadres moest gebruiken. Inloggen bij mijn oude account ging niet meer, maar om dat account te verwijderen moet ik misschien een nieuw topic maken.

 

Voor nu probeer ik mijn SmartWifi pod toe te voegen (serienummer staat bij mijn huisnummer van m'n account). Maar nu krijg ik de melding: "SmartWifi pod is al toegewezen".

 

Dit kan kloppen, maar dan is deze alsnog toegewezen aan mij, maar dan aan mijn vorige account en vorige woning.

 

Mijn vraag is, hoe kan ik deze alsnog gebruiken? Kunnen jullie dit serienummer vrijgeven zodat ik hem alsnog kan gebruiken?

 

Groeten,

Tim

Oplossingen

Wifipods overgenomen?

Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Hallo @timj0s1 

Het is opgelost voor je en je kunt gebruik maken van de pods. Voor andere klanten, lees de rest het antwoord hieronder even door of gebruik de chat button boven dit antwoord voor directe hulp van de klantenservice.

Voor de meelezers heb ik de verschillende smaken op een rij gezet:

 

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.


Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op. 


Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvoudig zelf via Mijn Ziggo.

Bekijk in context

Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @timj0s1 

Welkom terug bij Ziggo en hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben. Als u een aantal jaren weg bent bij Ziggo dan is het misschien niet gek dat u als nieuwe klant een aantal zaken opnieuw moet instellen.

Om deze SmartWifi Pods weer te kunnen gebruiken moet u de serienummers tussen haakjes achter uw postcode in uw profiel zetten, dan kunnen Ziggo-moderators uw SmartWifi pods ontkoppelen zodat u ze weer kunt gebruiken. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor deze moderators. Uw profielpagina vindt u hier.

Omdat het vrijgeven van deze pods niet wordt gedaan via een enkele muisklik van de moderator maar door een andere afdeling, moet u er wel op rekenen dat het meestal iets van drie werkdagen duurt voordat u ze kunt installeren.

Zodra Ziggo een SMS heeft verstuurd kunt u de SmarWifi Pods installeren.

 

0 Kudos
Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Hallo @timj0s1 

Het is opgelost voor je en je kunt gebruik maken van de pods. Voor andere klanten, lees de rest het antwoord hieronder even door of gebruik de chat button boven dit antwoord voor directe hulp van de klantenservice.

Voor de meelezers heb ik de verschillende smaken op een rij gezet:

 

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.


Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op. 


Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvoudig zelf via Mijn Ziggo.

Ga naar reactie
timj0s1
Level 1
Topicstarter

Wat fijn, bedankt @Rob L voor de fijne en snelle oplossing! Hij werkt! 🙂

0 Kudos