Erwinvld

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SmartWifi Pod gekocht, nog gekoppeld

Goedemiddag, ik heb voor mijn ouders een SmartWifi Pod gekocht op Marktplaats. Het was een kooppod maar is dus nog gekoppeld aan de vorige eigenaar. Kan Ziggo mij helpen met ontkoppelen zodat ik het apparaat kan gebruiken? 

 

Groetjes Erwin

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Erwinvld goed dat je het hier even aankaart, top. Daar is inderdaad een proces voor ingericht. Zaak is wel, dat het géén huurvariant wifipod mag zijn geweest: dan kan het niet aangepast worden.

Ik doe dus de aanname dat de vorige eigenaar de wifipod ooit ook heeft gekocht, misschien weet je dit? Daarnaast: je adres in je profiel, is dat ook waar het in dit geval om gaat? Of is dat jouw adres? Ik heb namelijk het adres van je ouders nodig, welke je me ook via een privébericht mag sturen. Dan zetten we één en ander in gang!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Hier  staat wat u kunt doen.

Erwinvld
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het serienummer toegevoegd aan het huisnummer.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Erwinvld goed dat je het hier even aankaart, top. Daar is inderdaad een proces voor ingericht. Zaak is wel, dat het géén huurvariant wifipod mag zijn geweest: dan kan het niet aangepast worden.

Ik doe dus de aanname dat de vorige eigenaar de wifipod ooit ook heeft gekocht, misschien weet je dit? Daarnaast: je adres in je profiel, is dat ook waar het in dit geval om gaat? Of is dat jouw adres? Ik heb namelijk het adres van je ouders nodig, welke je me ook via een privébericht mag sturen. Dan zetten we één en ander in gang!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Erwinvld helemaal goed, je bericht is binnen. Ik ga dit voor je regelen, dat komt in orde.

Erwinvld
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding gekregen dat de Pod is gekoppeld aan de router. @Jacob hartelijk dank voor je hulp! 

Uitgelicht topic