1
Vraag
2
Reacties
EdGo

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SmartWifi Connectbox i.c.m TP Link Wifibooster

Hallo, Ziggo heeft de witte modems voorzien van nieuwe software die daardoor als MES gaat reageren begrijp ik. Nu heb ik ook 3 TPLinks in gebruik. Kan ik nu de TPLink die rechtstreeks met het modem is verbonden loskoppelen en naar elders verplaatsen? Met er iets aan instellingen worden gewijzigd?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Alleen het modem: De SmartWifi geeft het modem de mogelijkheid om 2,4 en 5 GHz dezelfde wifinaam en beveiligingssleutel te geven en de apparatuur te verbinden met de beste wifizender voor elk apparaat en kiest automatisch het beste kanaal.

 

Het modem met een witte wifibooster of wifibooster via de stroom, geeft alle apparatuur dezelfde wifinaam en beveiligingssleutel en kiest de beste kanalen, geen mesh.

 

Het modem met de SmartWifi app werkt volledig samen met de SmartWifipods en maakt daar een mesh systeem van.

 

Het modem met de SmartWifi app werkt niet met TP-Link mesh apparatuur en de wifi van het modem moet ook uitstaan, voor de beste wifi mesh ervaring met de TP-Link apparatuur met de TP-Link app.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Alleen het modem: De SmartWifi geeft het modem de mogelijkheid om 2,4 en 5 GHz dezelfde wifinaam en beveiligingssleutel te geven en de apparatuur te verbinden met de beste wifizender voor elk apparaat en kiest automatisch het beste kanaal.

 

Het modem met een witte wifibooster of wifibooster via de stroom, geeft alle apparatuur dezelfde wifinaam en beveiligingssleutel en kiest de beste kanalen, geen mesh.

 

Het modem met de SmartWifi app werkt volledig samen met de SmartWifipods en maakt daar een mesh systeem van.

 

Het modem met de SmartWifi app werkt niet met TP-Link mesh apparatuur en de wifi van het modem moet ook uitstaan, voor de beste wifi mesh ervaring met de TP-Link apparatuur met de TP-Link app.

EdGo
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel Bert. Met TPLinks voegt SmartWifi dus weinig toe begrijp ik.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@EdGo  schreef:

Dank je wel Bert. Met TPLinks voegt SmartWifi dus weinig toe begrijp ik.


@EdGo Sterker nog: Met TPLinks voegt SmartWifi niets toe, omdat de TPLinks hun eigen "smart wifi" hebben.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic