1
Vraag
2
Reacties
Ferrarist

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SmartWifi App toont verkeerde netwerk naam

IMG_0CA8EA2C4B8B-1.jpeg

 

Goeiedag beste community leden,

 

Op mijn iPhone14 pro heb ik de SmartWIFI app geïnstalleerd. Alleen als ik deze wil gebruiken en mijn netwerk wil scannen dan geeft deze het verkeerde netwerk aan. Ziggo7076763 is de standaard SSID van mijn modem als deze op fabrieksinstellingen zou staan, maar dat gebruik ik nooit en overschrijf ik altijd met een eigen naam. Ik heb al met Ziggo Webcare contact gehad, maar die konden mij niet helpen daar wel het juiste netwerk te tonen en gaven de suggestie hier eens na te vragen. Bij deze; Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Het is heel vervelend want ik kan nu ook mijn 3 wifi pods niet beheren. 

 

Alvast bedankt,

Rob

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Ik vermoed dat je de eigen SSID via de webinterface van het modem hebt geconfigureerd en niet via SmartWifi app/web? Er kan daardoor een synchronisatieprobleem zijn ontstaan. Mogelijk kun je de SSID (nogmaals) wijzigen naar de gewenste SSID via SmartWifi web en wordt daarna wel de juiste SSID getoond in de app. Anders moet het modem waarschijnlijk naar fabrieksinstellingen teruggezet worden en zou je daarna via SmartWifi app/web de SSID moeten configureren.

Bekijk in context

1 Reactie 1
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Ik vermoed dat je de eigen SSID via de webinterface van het modem hebt geconfigureerd en niet via SmartWifi app/web? Er kan daardoor een synchronisatieprobleem zijn ontstaan. Mogelijk kun je de SSID (nogmaals) wijzigen naar de gewenste SSID via SmartWifi web en wordt daarna wel de juiste SSID getoond in de app. Anders moet het modem waarschijnlijk naar fabrieksinstellingen teruggezet worden en zou je daarna via SmartWifi app/web de SSID moeten configureren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic