De smart wifi app (swa)listing van verbonden en gepauzeerde apparaten is zeer gedateerd en ruimt niets op. Apparaten die zelfs al 2 maanden niet meer verbonden waren tot en met andere enkele weken geleden blijven in de listing staan. Gepauzeerd of (hervat)vrijgegeven maakt niet uit. Na intensief zoeken zijn het o.a. telefoons,laptop,ipad van UA vluchtelingen die bij de buren woonden (android en ios) en die destijds de wifi gegevens van mijn thuisnetwerk hebben gekregen.
Ze zijn nu 5km verhuisd. Wifispots uitgezet, connectbox gecheckt, alles uitgezet en na 15 min weer aan, geen verschil. Ik heb mijn netwerk namen en wachtwoorden aangepast, alles uitgezet en na 15 min weer aan maar de vervuiling blijft voorkomen in de apparaten swa listing. En nu hoe krijg ik dat opgeschoond?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Bono22 Ga via de webbrowser naar smartwifiweb.ziggo.nl en log daar in.
klik op: verbonden apparaten bekijken
klik op prullenbakje bij ontkoppelde apparaten
Dan zijn ze definitief weg.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Leg je vinger op de vergrijsde tekst van een apparaat en schuif naar links.
Helaas apparaten UA vluchtelingen verschijnen weer na swipe verwijdering?
@Bono22 Ga via de webbrowser naar smartwifiweb.ziggo.nl en log daar in.
klik op: verbonden apparaten bekijken
klik op prullenbakje bij ontkoppelde apparaten
Dan zijn ze definitief weg.
Thnx @Buurman, now we are talking, dank voor je hulp. Maar wat een omweg om resultaat te hebben! Wat achter de swa app (niet)gebeurt kan nog wel wat gebruiksvriendelijker incl vermelding in de faq ervan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.