1
Vraag
2
Reacties
Sjeng73

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SmartWiFi pods ontkoppelen

Ik heb 2 pods die zijn gekoppeld. Ik wil ze opnieuw gebruiken maar via de app krijg ik melding dat ze al zijn gekoppeld. Ik wil beide pods dus herstellen en vrijgeven zodat ik ze opnieuw kan installeren.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1183Posts
  • 193Oplossingen
  • 559Likes

@Sjeng73 dankjewel voor het aanvullen van de serienummers. Dit gaat om huurpods en zijn daarom niet over te dragen omdat het ons eigendom blijft. Enorme pech dus. Ik hoop dat je de gegevens van de verkoper nog hebt zodat je de koop terug kunt draaien. 

Bekijk in context

17 Reacties 17
Jan F.

Level 20
  • 17005Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2604Likes

Wat is de reden dat u ze opnieuw wilt koppelen? Werken ze niet meer? Of heeft u een nieuw modem gekregen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72503Posts
  • 5000Oplossingen
  • 20779Likes

Als de pods gekocht zijn, dan kan Ziggo ze los koppelen van de vorige eigenaar.

Als dit pods zijn die ooit in bruikleen zijn gegeven aan een Ziggo klant, zullen niet worden losgekoppeld en moet diegene, waaraan ze in bruikleen zijn gegeven, deze retour zenden aan Ziggo.

Sjeng73
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zijn gekocht. 

Jan F.

Level 20
  • 17005Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2604Likes

Op marktplaats gekocht? Zie dan dit topic. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72503Posts
  • 5000Oplossingen
  • 20779Likes

@Sjeng73  schreef:

Zijn gekocht. 

@Sjeng73 Door jou gekocht? Dat kan.

Maar zijn ze door de vorige eigenaar gekocht van Ziggo?

Zo ja, zet dan de serienummers van de pods achter je huisnummer in je profiel, dan kan een Ziggo moderator zien of dat met de werkelijkheid overeenkomt en ze dan vrijgeven.

Sjeng73
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Maakt dat wat uit. Ik wil ze graag “maagdelijk” hebben. Dus al die vragen waarom en zo hoeven voor mij niet. 

Jan F.

Level 20
  • 17005Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2604Likes

@Sjeng73  schreef:

Maakt dat wat uit. Ik wil ze graag “maagdelijk” hebben. Dus al die vragen waarom en zo hoeven voor mij niet. 

Dan kunnen we u helaas niet verder helpen. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72503Posts
  • 5000Oplossingen
  • 20779Likes

@Sjeng73  schreef:

@Sjeng73 Dat maakt heel veel uit, als ze gekocht zijn door de vorige eigenaar, dan kunnen ze vrijgegeven worden.

Zijn ze in bruikleen aangeschaft, dan is Ziggo de eigenaar van de pods en moet diegene waar ze aan in bruikleen zijn gegeven ze terugsturen en kunnen ze niet door anderen gebruikt worden.

Als diegene die ze in bruikleen heeft, ze te zijner tijd niet terug stuurt, dan krijgt zij/hij vanzelf de rekening voor de restwaarde.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2033Posts
  • 225Oplossingen
  • 964Likes

Hi @Sjeng73! Heb je @Bert zijn reactie nog gezien over waarom we moeten weten of ze gekocht zijn ja of nee? 🙂 

Sjeng73
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb de reactie gezien. Als het goed is zijn de pods inmiddels ge-reset. Ik heb de nummers toegevoegd aan mijn huisnummer. Zo kunnen jullie een en ander nakijken en hopelijk mij bevestigen dat de door mij gekochte pods beide nu te gebruiken zijn.

Hoop dat dit nu voldoende info is. Met alle telefoontjes erbij opgeteld is dit inmiddels echt een lange lijdensweg aan het worden.

MR_CHIP

Level 19
  • 10484Posts
  • 122Oplossingen
  • 3678Likes

ik snap werkelijk niet waarom mensen deze dingen buiten ziggo om kopen, vanwege de prijs lijkt me.

maar het brengt veel risico met zich mee want als de vorige ze gehuurd heeft.ipv gekocht dan worden ze niet geactiveert voor je, en heb je dus voor niks geld uitgegeven.

dan kan je ze beter huren bij ziggo dan heb je ook nog eens garantie en maandelijks opzegbaar zie ik alleen maar voordelen 😉

Sjeng73
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prima Robin, dan huur jij ze bij Ziggo. Jouw goed recht. Maar op welke wijze jouw commentaar helpt bij het oplossen van mijn verzoek zie ik niet.  

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1183Posts
  • 193Oplossingen
  • 559Likes

@Sjeng73 dankjewel voor het aanvullen van de serienummers. Dit gaat om huurpods en zijn daarom niet over te dragen omdat het ons eigendom blijft. Enorme pech dus. Ik hoop dat je de gegevens van de verkoper nog hebt zodat je de koop terug kunt draaien. 

theronschmidt

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

I would like to return my SmartWifi pod and cancel the monthly rental. Thank you.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 584Oplossingen
  • 769Likes

Hi @theronschmidt, let's see. What is the reason for that? Can we help to solve a problem with the pod? 

theronschmidt

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thanks @Erik P . I need to save money and don't need the pod anymore. So I just want to return them and cancel the monthly rental fee.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5251Posts
  • 632Oplossingen
  • 2097Likes

Allright @theronschmidt

Í've cancelled the Pod for you at the 1st of August. Next week you will receive a box to return the Pod back to our warehouse.

I will confirm the cancellation by e-mail.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic