Ik heb een Samsung Galaxy S24 smartphone. Sinds kort heb ik een modem van Ziggo, maar ik kan niet inloggen op de Smart WiFi app. Na het invoeren van mijn inloggegevens en de verificatiecode krijg ik een scherm met de mededeling, dat ik een Ziggo Internet abonnement moet hebben en een Ziggo account om te kunnen inloggen. Ik heb de app een aantal keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik blijf deze melding houden.
Ik begrijp van de Ziggo Klantenservice, dat dit mogelijk aan de instellingen van mijn S24 kan liggen. Heeft iemand een oplossing?
In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.
Help ons en geef jouw voorbeeld doorJij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @André K dat is gek dat je dit na het inloggen te zien krijgt, want je hebt inderdaad keurig een modem en abonnement van ons. Nu is het probleem dat je deze melding krijgt na het inloggen, daarom ben ik zo vrij geweest om deze titel van je topic aan te passen.
Dat dit de melding is, is inderdaad bijzonder. We hebben 1 ander voorbeeld hiervan bekend en hebben we daar nog niet de onderste steen boven waar die accounts nu scheef staan. Ik heb je gegevens daarom doorgezet voor verder onderzoek, want dit hoort niet.
Toeval is dat bij het andere account de SmartWifi via website wel werkt: https://smartwifiweb.ziggo.nl/
Kun je eens checken of dat bij jou ook het geval is? Herstart het modem mocht het niet werken.
Ik hoor je update graag.
Hi Jos, Ik vergat te melden, dat Smart Wifi via de website wel werkt. Ik heb ook al via de website een apparaat aan het netwerk kunnen toevoegen. Desondanks lukt het via de S24 niet, ook niet via de Samsung 52 van mijn vrouw.
Precies, dan is dit hetzelfde probleem en fijn dat je online wel kan beheren. Dan gaat het mis met de mobiele app en loopt daar een onderzoek voor. Ik hoop je snel ook blij te maken met inloggen via de app.
Ik hoop het ook.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.