Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
André K
Level 1

SmartWiFi app geeft melding: abonnement nodig

Ik heb een Samsung Galaxy S24 smartphone. Sinds kort heb ik een modem van Ziggo, maar ik kan niet inloggen op de Smart WiFi app. Na het invoeren van mijn inloggegevens en de verificatiecode krijg ik een scherm met de mededeling, dat ik een Ziggo Internet abonnement moet hebben en een Ziggo account om te kunnen inloggen.  Ik heb de  app een aantal keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd,  maar ik blijf deze melding houden.

Ik begrijp van de Ziggo Klantenservice, dat dit mogelijk aan de instellingen van mijn S24 kan liggen. Heeft iemand een oplossing?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Voorbeelden gezocht

In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.

Help ons en geef jouw voorbeeld door
4 Reacties 4
Jos
Community Moderator
Community Moderator

Hey @André K dat is gek dat je dit na het inloggen te zien krijgt, want je hebt inderdaad keurig een modem en abonnement van ons. Nu is het probleem dat je deze melding krijgt na het inloggen, daarom ben ik zo vrij geweest om deze titel van je topic aan te passen. 

Dat dit de melding is, is inderdaad bijzonder. We hebben 1 ander voorbeeld hiervan bekend en hebben we daar nog niet de onderste steen boven waar die accounts nu scheef staan. Ik heb je gegevens daarom doorgezet voor verder onderzoek, want dit hoort niet. 

Toeval is dat bij het andere account de SmartWifi via website wel werkt: https://smartwifiweb.ziggo.nl/
Kun je eens checken of dat bij jou ook het geval is? Herstart het modem mocht het niet werken. 

Ik hoor je update graag. 

0 Kudos
André K
Level 1
Topicstarter

Hi Jos, Ik vergat te melden, dat Smart Wifi via de website wel werkt. Ik heb ook al via de website een apparaat aan het netwerk kunnen  toevoegen. Desondanks lukt het via de  S24 niet, ook niet  via de  Samsung 52 van mijn vrouw.

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

Precies, dan is dit hetzelfde probleem en fijn dat je online wel kan beheren. Dan gaat het mis met de mobiele app en loopt daar een onderzoek voor. Ik hoop je snel ook blij te maken met inloggen via de app. 

0 Kudos
André K
Level 1
Topicstarter

Ik hoop het ook.

0 Kudos