Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
marcveen
Level 7

SmartWiFi app: WiFi booster C7 uit de app verwijderen lukt niet.

Mijn thuisnetwerk bestaat uit een Connectbox i.c.m. 2 bedraade WiFiboosters (type: AP7465CE-ZG).

Dat werkt prima.

Echter tot voor kort zat er ook een oude C7 WiFi booster in het netwerk, maar die is nu vervangen door een AP7465CE-ZG.

Nu krijg ik de C7 niet uit het overzicht van de SmartWiFi app, ook niet volgens de beschrijving in het help menu.

De app verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen.

Hoe krijg ik de C7 uit het overzicht? (zie foto)

wifibooster.JPG

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
marcveen
Level 7
Topicstarter

@Erik P @anoniemforum @Vincent 

 

*** UPDATE ***
Op advies van de app ontwikkelaar de Connectbox (modem) een reset gegeven.

De oude C7 is nu wel uit het overzicht verdwenen.

Misschien toch iets om mee te nemen in de "help" van de app?

Bekijk in context

11 Reacties 11
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

heb je al geprobeerd die icon even ingedrukt te houden? op het touchscreen 

0 Kudos
marcveen
Level 7
Topicstarter

Nee, even vasthouden werkt niet.

Dan kan je alleen de naam wijzigen.

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

woord die wifibooster na een paar dagen niet automatisch verwijderd als die niet is aangesloten ?

 

en heb je al geprobeerd of via de pc wel lukt

0 Kudos
marcveen
Level 7
Topicstarter

We zijn nu drie dagen verder, maar tot nu toe verdwijnt hij niet vanzelf uit de app.

 

Wat bedoel je met via de PC proberen?

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@marcveen Irritant dat de wifibooster C7 nog altijd zichtbaar is. Wat @anoniemforum aangeeft klopt echter wel: het apparaat verdwijnt vanzelf in de app. Het is dus nog even afwachten wanneer dit precies gebeurt. Houd je ons op de hoogte?

marcveen
Level 7
Topicstarter

@Vincent @anoniemforum 

 

We zijn nu twee weken verder, maar helaas is de C7 nog steeds niet uit het overzicht verdwenen.

Misschien toch wijs de app ontwikkelaars hier eens naar te laten kijken?

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

dat lijkt mijn een goed plan 

binnen 1 a 2 werkdagen komt @Vincent  of een andere moderator langs het topic

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @marcveen,

Bedankt voor je update en terugkoppeling! Gek dat je de C7 nog ziet!

Als ik hier in het systeem kijk, zie ik nog wel een wifibooster actief staan. Mogelijk heeft het daar met te maken.
Kun je eens de laatste factuur downloaden uit Mijn Ziggo en controleren of het serienummer dat bij ' overige abonnementen'' en '' Extra apparatuur'' staat overeenkomt met het serienummer van de C7?

0 Kudos
marcveen
Level 7
Topicstarter

@Erik P 

 

Goedemiddag Erik,

 

Op de factuur staat alleen één van de twee AP7465CE-ZG's die ik in bruikleen heb.

De andere AP7465CE-ZG en de C7 zijn eigen aanschaf geweest en staan dus niet op de factuur.

 

0 Kudos
marcveen
Level 7
Topicstarter

@Erik P @anoniemforum @Vincent 

 

*** UPDATE ***
Op advies van de app ontwikkelaar de Connectbox (modem) een reset gegeven.

De oude C7 is nu wel uit het overzicht verdwenen.

Misschien toch iets om mee te nemen in de "help" van de app?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Kijk eens aan, fijn dat de C7 nu wel uit het overzicht is verdwenen! 
Top dat er in de tussentijd ook contact is geweest met de app ontwikkelaar en dat je de oplossing hier deelt.
Bedankt daarvoor!

0 Kudos