Vraag
Reacties
Oplossing
ChantDOtt
Level 2

Smart wifipods abo stopzetten en retourneren

Hallo,

ik wil het abonnement op de smartwifi pods stopzetten en retourneren maar vindt hiervoor geen optie in de app/website.

Kunt u dit voor me regelen ?

De retourdoos heb ik nog.

mvg 

Maurice 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @ChantDOtt
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.

Ik help je graag met het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan die voor je stoppen en dan kun je ze retour sturen:

Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @ChantDOtt
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.

Ik help je graag met het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

ChantDOtt
Level 2
Topicstarter

oké, dankjewel Cecilia!

niettedoen
Level 1

Goedemiddag,

Graag wil ik mijn wifipods abo stopzetten en de pods terugsturen. Beetje raar dat dit via deze weg moet overigens......

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@niettedoen Als het goed is, moet dat ook via alle andere contacten van Ziggo mogelijk zijn:

Contact met Ziggo | Klantenservice | Ziggo

Bert_0-1666362228784.png

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @niettedoen

Inmiddels zie ik dat je al contact hebt gehad met één van mijn collega's en dat de opzegging in orde is gemaakt! 🙂