Hallo,
ik wil het abonnement op de smartwifi pods stopzetten en retourneren maar vindt hiervoor geen optie in de app/website.
Kunt u dit voor me regelen ?
De retourdoos heb ik nog.
mvg
Maurice
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @ChantDOtt
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Ik help je graag met het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan die voor je stoppen en dan kun je ze retour sturen:
Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
Hi @ChantDOtt
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Ik help je graag met het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
oké, dankjewel Cecilia!
Goedemiddag,
Graag wil ik mijn wifipods abo stopzetten en de pods terugsturen. Beetje raar dat dit via deze weg moet overigens......
@niettedoen Als het goed is, moet dat ook via alle andere contacten van Ziggo mogelijk zijn:
Contact met Ziggo | Klantenservice | Ziggo
Hoi @niettedoen
Inmiddels zie ik dat je al contact hebt gehad met één van mijn collega's en dat de opzegging in orde is gemaakt! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.