joma1966
Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 7Oplossingen
  • 67Likes

Smart wifi

Screenshot_2021-05-17-10-53-06-77_7c81b0d9b617c51f8c1d08e9da867141.jpg

Kan niet inloggen op  de smart wifi app. Heb hier internet van Ziggo. Vind het vreemd. Heb geen storing. Dacht ff een screenshot en plaats hier een berichtje

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 6001Posts
  • 524Oplossingen
  • 2666Likes

Hallo iedereen,

 

Er speelt een probleem met de SmartWifi app die je kan downloaden vanuit de reguliere app stores. Op dit moment zie je de foutmelding dat je geen internetabonnement hebt. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra meer bekend is plaatsen we een update in dit topic.

Ik snap de verwarring. De SmartWifi app hebben we een tijdje getest in de besloten groepen, maar is nu beschikbaar voor iedereen. Gezien het probleem ook voor iedereen geldt, verplaats ik het topic niet naar de besloten groepen. 

Bekijk in context

18 Reacties 18
Pineapple
Gedreven Raadgever
  • 597Posts
  • 73Oplossingen
  • 117Likes

Gekke vraag misschien, maar weet je zeker dat je de juiste app hiervoor gebruikt? Lees meer hierover op https://www.ziggo.nl/zakelijk/klantenservice/wifi

 

App Store; https://apps.apple.com/nl/app/ziggo-wifi-assistant/id1465892058

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.ziggo.wifiassistant

 

joma1966
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 7Oplossingen
  • 67Likes

Nee is de juiste i.v.m. de test

joma1966
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 7Oplossingen
  • 67Likes

De wifi app heb ik. Die andere heb ik voor de test nodig. Wacht wel op een reactie van een moderator

joma1966
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 7Oplossingen
  • 67Likes

Ik ben geen zakelijke klant

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15233Posts
  • 634Oplossingen
  • 3384Likes

@Pineapple  de gewone klantenservice gaat het niet worden, zij weten van geen test af en dit moet via het besloten gedeelte worden afgehandeld. Wat @joma1966  al zegt een moderator @Folkert  zal hier wel reactie plaatsen. Het is erg druk en kan even duren, mocht het te lang duren @joma1966  laat het me even pb weten. Maandag is dag waarop ieder alles weer nakijkt van weekend en dat neemt tijd in beslag, vaak reageren de moderators dan wat later. Reactie komt er zekers.

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15233Posts
  • 634Oplossingen
  • 3384Likes

De App is nog niet geactiveerd en deze wordt spoedig geactiveerd als alles is klaar gezet voor de andere testers, tot deze tijd wacht het even af tot je bericht hebt van een de Testboys. Die geven dan uitleg en helpen je verder. Goed dat je het vermeld.

joma1966
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 7Oplossingen
  • 67Likes

De app heeft gewoon gewerkt

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15233Posts
  • 634Oplossingen
  • 3384Likes

Klopt dat ie heeft gewerkt maar ik kan wegens NDA niets los laten, hij gaat straks wel weer werken, tijdelijke onderbreking. Komt goed.

Pineapple
Gedreven Raadgever
  • 597Posts
  • 73Oplossingen
  • 117Likes

@joma1966  schreef:

Nee is de juiste i.v.m. de test


Aha, het gaat om een test! 🙂 ..Dan moet je ook instructies ontvangen hebben waar je moet aankloppen bij vragen en/of opmerkingen. Dat is niet via hier, het openbare forum, maar via het besloten forum. Succes! 

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15233Posts
  • 634Oplossingen
  • 3384Likes

Reeds gemeld aan moderator en topic wordt verplaatst.

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 6001Posts
  • 524Oplossingen
  • 2666Likes

Hallo iedereen,

 

Er speelt een probleem met de SmartWifi app die je kan downloaden vanuit de reguliere app stores. Op dit moment zie je de foutmelding dat je geen internetabonnement hebt. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra meer bekend is plaatsen we een update in dit topic.

Ik snap de verwarring. De SmartWifi app hebben we een tijdje getest in de besloten groepen, maar is nu beschikbaar voor iedereen. Gezien het probleem ook voor iedereen geldt, verplaats ik het topic niet naar de besloten groepen. 

Bekijk in context

Pineapple
Gedreven Raadgever
  • 597Posts
  • 73Oplossingen
  • 117Likes

Dank je wel @Folkert, is dit ook weer duidelijk! 

joma1966
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 7Oplossingen
  • 67Likes

Ik vond het van mijn kant uit belangrijk dit probleem te melden binnen  de groep. Hartelijk dank , @Folkert 

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15233Posts
  • 634Oplossingen
  • 3384Likes

Bedankt @Folkert  👍🏻😉

leo0054
Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes

Ik heb de app ook geïnstalleerd. Kan wel inloggen, maar in "mijn apparaten" komt een foutmelding: "Kan geen data ontvangen van je verbonden apparaten. Zorg ervoor dat je verbonden bent met je ConnectBox". Voor de zekerheid heb ik 4G uitgezet. 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4329Posts
  • 434Oplossingen
  • 1113Likes

Hey @leo0054

Irritant dat het inladen van je verbonden apparaten nog niet is gelukt. Hoe gaat dit na een herstart van je modem en opnieuw verbinden met het wifinetwerk? 

joma1966
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 7Oplossingen
  • 67Likes

en je mobiel  en modem opnieuw opstarten dat, al eens geprobeerd. ik heb dat ook gehad in het begin dus mijn mobiel opnieuw opgestart toen werkte de app ook en vond mijn apparaten. Succes ermee.

leo0054
Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes

@Mariska 

ConnectBox opnieuw opgestart. App werkt nu, zowel op mobiel als tablet. 

@joma1966 

Mijn mobiel had ik gisteren al opnieuw opgestart dus daar lag het niet aan. 

Uitgelicht topic