1
Vraag
2
Reacties
joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

Smart wifi

Screenshot_2021-05-17-10-53-06-77_7c81b0d9b617c51f8c1d08e9da867141.jpg

Kan niet inloggen op  de smart wifi app. Heb hier internet van Ziggo. Vind het vreemd. Heb geen storing. Dacht ff een screenshot en plaats hier een berichtje

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 630Oplossingen
  • 3978Likes

Hallo iedereen,

 

Er speelt een probleem met de SmartWifi app die je kan downloaden vanuit de reguliere app stores. Op dit moment zie je de foutmelding dat je geen internetabonnement hebt. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra meer bekend is plaatsen we een update in dit topic.

Ik snap de verwarring. De SmartWifi app hebben we een tijdje getest in de besloten groepen, maar is nu beschikbaar voor iedereen. Gezien het probleem ook voor iedereen geldt, verplaats ik het topic niet naar de besloten groepen. 

Bekijk in context

18 Reacties 18
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Gekke vraag misschien, maar weet je zeker dat je de juiste app hiervoor gebruikt? Lees meer hierover op https://www.ziggo.nl/zakelijk/klantenservice/wifi

 

App Store; https://apps.apple.com/nl/app/ziggo-wifi-assistant/id1465892058

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.ziggo.wifiassistant

 

joma1966
Topicstarter
Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

Nee is de juiste i.v.m. de test

joma1966
Topicstarter
Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

De wifi app heb ik. Die andere heb ik voor de test nodig. Wacht wel op een reactie van een moderator

joma1966
Topicstarter
Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

Ik ben geen zakelijke klant

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@Pineapple  de gewone klantenservice gaat het niet worden, zij weten van geen test af en dit moet via het besloten gedeelte worden afgehandeld. Wat @joma1966  al zegt een moderator @Folkert  zal hier wel reactie plaatsen. Het is erg druk en kan even duren, mocht het te lang duren @joma1966  laat het me even pb weten. Maandag is dag waarop ieder alles weer nakijkt van weekend en dat neemt tijd in beslag, vaak reageren de moderators dan wat later. Reactie komt er zekers.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

De App is nog niet geactiveerd en deze wordt spoedig geactiveerd als alles is klaar gezet voor de andere testers, tot deze tijd wacht het even af tot je bericht hebt van een de Testboys. Die geven dan uitleg en helpen je verder. Goed dat je het vermeld.

joma1966
Topicstarter
Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

De app heeft gewoon gewerkt

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Klopt dat ie heeft gewerkt maar ik kan wegens NDA niets los laten, hij gaat straks wel weer werken, tijdelijke onderbreking. Komt goed.

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

@joma1966  schreef:

Nee is de juiste i.v.m. de test


Aha, het gaat om een test! 🙂 ..Dan moet je ook instructies ontvangen hebben waar je moet aankloppen bij vragen en/of opmerkingen. Dat is niet via hier, het openbare forum, maar via het besloten forum. Succes! 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Reeds gemeld aan moderator en topic wordt verplaatst.

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 630Oplossingen
  • 3978Likes

Hallo iedereen,

 

Er speelt een probleem met de SmartWifi app die je kan downloaden vanuit de reguliere app stores. Op dit moment zie je de foutmelding dat je geen internetabonnement hebt. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra meer bekend is plaatsen we een update in dit topic.

Ik snap de verwarring. De SmartWifi app hebben we een tijdje getest in de besloten groepen, maar is nu beschikbaar voor iedereen. Gezien het probleem ook voor iedereen geldt, verplaats ik het topic niet naar de besloten groepen. 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Dank je wel @Folkert, is dit ook weer duidelijk! 

joma1966
Topicstarter
Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

Ik vond het van mijn kant uit belangrijk dit probleem te melden binnen  de groep. Hartelijk dank , @Folkert 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Bedankt @Folkert  👍🏻😉

leo0054

Level 9
  • 262Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes

Ik heb de app ook geïnstalleerd. Kan wel inloggen, maar in "mijn apparaten" komt een foutmelding: "Kan geen data ontvangen van je verbonden apparaten. Zorg ervoor dat je verbonden bent met je ConnectBox". Voor de zekerheid heb ik 4G uitgezet. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @leo0054

Irritant dat het inladen van je verbonden apparaten nog niet is gelukt. Hoe gaat dit na een herstart van je modem en opnieuw verbinden met het wifinetwerk? 

joma1966
Topicstarter
Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

en je mobiel  en modem opnieuw opstarten dat, al eens geprobeerd. ik heb dat ook gehad in het begin dus mijn mobiel opnieuw opgestart toen werkte de app ook en vond mijn apparaten. Succes ermee.

leo0054

Level 9
  • 262Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes

@Mariska 

ConnectBox opnieuw opgestart. App werkt nu, zowel op mobiel als tablet. 

@joma1966 

Mijn mobiel had ik gisteren al opnieuw opgestart dus daar lag het niet aan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic