hallo,
een tijd terug heb ik wifibooster pods gekregen, en het heeft voor ons geen toegevoegde waarde, dus wil ik ze graag retourneren. Alleen kan ik nergens vinden hoe dat moet en waar ik dat aan moet geven. Dus is mijn vraag, hoe kan ik ze retourneren en hoe krijg ik een retour doos . Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @robelly, welkom hier!
Wat jammer dat de SmartWifi Boosters geen toegevoegde waarde bieden bij jou in huis! Bij deze heb ik ze voor je stopgezet. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en ook de retourdoos valt spoedig in de bus. Hierin kan je de SmartWifi Boosters kosteloos naar ons retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator, die hier langskomt in de komende werkdagen, kan ze voor je opzeggen en een retourdoos toesturen.
Het kan een paar werkdagen duren.
Hi @robelly, welkom hier!
Wat jammer dat de SmartWifi Boosters geen toegevoegde waarde bieden bij jou in huis! Bij deze heb ik ze voor je stopgezet. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en ook de retourdoos valt spoedig in de bus. Hierin kan je de SmartWifi Boosters kosteloos naar ons retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.