Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik ben sinds een paar dagen klant bij Ziggo; Nou wil ik mijn wifi boosters installeren, maar als ik op de App in log, dan geeft hij aan dat ik bij Ziggo geen account heb, terwijl dit wel het geval is.
Ik heb al geprobeert uit te loggen en opnieuw in te loggen. Ook heb ik de app al verwijdert en opnieuw geinstalleert. Mijn e-mail adres is geverivieerd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is inmiddels inderdaad opgelost. Beide punten van Bert gedaan, maar dat hielp niet. Het werkte een aantal dagen later "ineens". Het lijkt er op dat het internet nog "aan" gezet moest worden in de systemen.
Log je in met de Mijn Ziggo inlog gegevens?
Hi Bert, dat doe ik inderdaad.
Soms wil het helpen om het modem 30 seconden van de stroom te halen.
Daarna de app verwijderen en opnieuw installeren.
Hoi @Jordya83, Welkom op de Ziggo Community!
Is het probleem inmiddels opgelost? Heb je nog wat aan de tips van Bert gehad?
Het is inmiddels inderdaad opgelost. Beide punten van Bert gedaan, maar dat hielp niet. Het werkte een aantal dagen later "ineens". Het lijkt er op dat het internet nog "aan" gezet moest worden in de systemen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.