1
Vraag
2
Reacties
Jordya83

Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Smart wifi pods

Ik ben sinds een paar dagen klant bij Ziggo; Nou wil ik mijn wifi boosters installeren, maar als ik op de App in log, dan geeft hij aan dat ik bij Ziggo geen account heb, terwijl dit wel het geval is.

Ik heb al geprobeert uit te loggen en opnieuw in te loggen. Ook heb ik de app al verwijdert en opnieuw geinstalleert. Mijn e-mail adres is geverivieerd. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jordya83
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het is inmiddels inderdaad opgelost. Beide punten van Bert gedaan, maar dat hielp niet. Het werkte een aantal dagen later "ineens". Het lijkt er op dat het internet nog "aan" gezet moest worden in de systemen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57614Posts
  • 3836Oplossingen
  • 14044Likes

Log je in met de Mijn Ziggo inlog gegevens?

Jordya83
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Bert, dat doe ik inderdaad. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57614Posts
  • 3836Oplossingen
  • 14044Likes

Soms wil het helpen om het modem 30 seconden van de stroom te halen.

Daarna de app verwijderen en opnieuw installeren.

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 2178Posts
  • 225Oplossingen
  • 410Likes

Hoi @Jordya83, Welkom op de Ziggo Community!

Is het probleem inmiddels opgelost? Heb je nog wat aan de tips van Bert gehad? 

Jordya83
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het is inmiddels inderdaad opgelost. Beide punten van Bert gedaan, maar dat hielp niet. Het werkte een aantal dagen later "ineens". Het lijkt er op dat het internet nog "aan" gezet moest worden in de systemen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.