Ik had 4 (Plume) smart wifi pods gekocht maar ze niet meer nodig en op Marktplaats verkocht.
Twee (waarvan 1 bij een andere persoon) werken er probleemloos en twee zouden er nog in mijn systeem zitten en komen niet tot werking bij de nieuwe eigenaar.
Wat te doen? Volgens de Ziggo-helpdesk hebben ze een factory-reset nodig?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @EdodeMeng! Bij deze zijn de Pods verwijderd zodat de nieuwe eigenaar ze kan gebruiken! 🙏
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zijn het Plume pods of Ziggo SmartWifi pods?
De Ziggo SmartWifi pods kennen geen factory reset.
Alleen Ziggo kan ze uit het Mijn Ziggo systeem halen, een Ziggo moderator kan dat voor je doen.
Zet de 2 serienummers die niet werken achter je huisnummer, dan kan gekeken worden of ze vrijgegeven zijn of vrijgegeven moeten / kunnen worden.
Ziggo. De serienummers heb ik al aangemeld. Heb de twee pods handmatig via de app verwijderd maar toen waren ze al bij de nieuwe eigenaar. Nu zegt Ziggo dat ze niks meer kunnen doen want niet meer zichtbaar. De nieuwe eigenaar geeft echter aan dat hij nog steeds de melding krijgt dat ze in gebruik zijn. Dan breekt mijn klomp... misschien moet je ze verwijderen als je de apparaatjes nog in huis hebt?
De pods handmatig verwijderen uit de app heeft geen invloed op de koppeling in Mijn Ziggo en het achterliggende mesh netwerk, ook thuis verwijderen helpt niet of het moet door Ziggo zijn..
Een Ziggo moderator kan aan de serienummers zien wat er moet gebeuren.
Waarom weten die drie helpdeskmedewerkers van Ziggo die ik vandaag gesproken dat niet? Heel apart. Hoe bereik ik een moderator om dat voor mij te doen? Dat zou erg fijn zijn namelijk...
Omdat ze dat nog niet verteld is?
Een Ziggo moderator komt vanzelf voorbij in ieder topic.
Alvast bedankt dan!
Hi @EdodeMeng! Bij deze zijn de Pods verwijderd zodat de nieuwe eigenaar ze kan gebruiken! 🙏
Dat is tof. Hoorde het al van de nieuwe eigenaar inderdaad. Twee blije mensen Carlien!
Dan ben ik ook blij! @EdodeMeng
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.