Vraag
Reacties
Oplossing
EdodeMeng
Level 2

Smart wifi pods verkocht en uit systeem gehaald maar twee werken niet bij nieuwe eigenaar.

Ik had 4 (Plume) smart wifi pods gekocht maar ze niet meer nodig en op Marktplaats verkocht.

Twee (waarvan 1 bij een andere persoon) werken er probleemloos en twee zouden er nog in mijn systeem zitten en komen niet tot werking bij de nieuwe eigenaar.

Wat te doen? Volgens de Ziggo-helpdesk hebben ze een factory-reset nodig?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @EdodeMeng! Bij deze zijn de Pods verwijderd zodat de nieuwe eigenaar ze kan gebruiken! 🙏

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Zijn het Plume pods of Ziggo SmartWifi pods?

De Ziggo SmartWifi pods kennen geen factory reset.

Alleen Ziggo kan ze uit het Mijn Ziggo systeem halen, een Ziggo moderator kan dat voor je doen.

Zet de 2 serienummers die niet werken achter je huisnummer, dan kan gekeken worden of ze vrijgegeven zijn of vrijgegeven moeten / kunnen worden.

0 Kudos
EdodeMeng
Level 2
Topicstarter

Ziggo. De serienummers heb ik al aangemeld. Heb de twee pods handmatig via de app verwijderd maar toen waren ze al bij de nieuwe eigenaar. Nu zegt Ziggo dat ze niks meer kunnen doen want niet meer zichtbaar. De nieuwe eigenaar geeft echter aan dat hij nog steeds de melding krijgt dat ze in gebruik zijn. Dan breekt mijn klomp... misschien moet je ze verwijderen als je de apparaatjes nog in huis hebt?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

De pods handmatig verwijderen uit de app heeft geen invloed op de koppeling in Mijn Ziggo en het achterliggende mesh netwerk, ook thuis verwijderen helpt niet of het moet door Ziggo zijn..

Een Ziggo moderator kan aan de serienummers zien wat er moet gebeuren.

0 Kudos
EdodeMeng
Level 2
Topicstarter

Waarom weten die drie helpdeskmedewerkers van Ziggo die ik vandaag gesproken dat niet? Heel apart. Hoe bereik ik een moderator om dat voor mij te doen? Dat zou erg fijn zijn namelijk...

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Omdat ze dat nog niet verteld is?

Een Ziggo moderator komt vanzelf voorbij in ieder topic.

EdodeMeng
Level 2
Topicstarter

Alvast bedankt dan!

Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @EdodeMeng! Bij deze zijn de Pods verwijderd zodat de nieuwe eigenaar ze kan gebruiken! 🙏

EdodeMeng
Level 2
Topicstarter

Dat is tof. Hoorde het al van de nieuwe eigenaar inderdaad. Twee blije mensen Carlien!

Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dan ben ik ook blij! @EdodeMeng

0 Kudos