Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Hidayet
Level 1

Smart wifi pods - verbinden lukt niet

Beste lezer,

 

Ik heb problemen met de pods. Ik heb de stappen die zijn genoemd uitgevoerd. Meerderemalen gerest. De pods staan in de app met een uitroepteken, maar verbinden lukt niet. Ook het installeren ervan niet, er staat dat ze dan al zijn geinstalleerd, maar het lichtje blijft knipperen, dus geen succes. Ik wil graag geholpen worden. Alvast bedankt!

Screenshot_20220831-122856_SmartWifi.jpg

Screenshot_20220831-120139_SmartWifi.jpg

Screenshot_20220831-115934_SmartWifi.jpg

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@Hidayet Welkom op de Ziggo Community! Vervelend genoeg kom ik je bericht nu pas onder ogen, sorry voor de late reactie. In de tussentijd heb je contact gehad met de klantenservice en is er een Deco set opgestuurd. Mochten er nog zaken zijn wat betreft de installatie, laat het ons gerust weten.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je de pods via Ziggo aangeschaft op op een andere wijze?

Zo nee, dan zijn ze nog gekoppeld aan de eerdere eigenaar.

 

Zo ja:

Heb je het modem al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Zo nee, sluit de app.

Haal het modem 30 seconden van de stroom.

Wacht daarna nog even met de app starten om ze te installeren.

0 Kudos
Hidayet
Level 1
Topicstarter

Hi, 

 

De pods heb ik bij de gigabit box gekregen. Dus ze zijn van ziggo zelf. 

 

En ja ij heb het modem uit gedaan. En ij heb de app ook niet gestart en gewacht met installeren. Maar zoals je kunt zien staan ze al in de app, maar ik krijg ze niet gekoppeld. Het blijft knipperen, sinds gisteren alle mogelijk stappen die ook in de forums worden geniemd, doorlopen. Hoor graag wat ik nog meer kan doen.

0 Kudos
Hidayet
Level 1
Topicstarter

Hi, hebben jullie al kunnen kijken naar andere oplossingen?

 

Hoor graag 😉

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Je schrijft jullie, Ziggo medewerkers hebben Ziggo voor hun naam staan, de rest zijn andere klanten die proberen om andere klanten te helpen.

 

Een Ziggo moderator kan mogelijk meer in de achtergrond zien en/of de juiste mensen bereiken.

Zij komen hier vanzelf langs.

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@Hidayet Welkom op de Ziggo Community! Vervelend genoeg kom ik je bericht nu pas onder ogen, sorry voor de late reactie. In de tussentijd heb je contact gehad met de klantenservice en is er een Deco set opgestuurd. Mochten er nog zaken zijn wat betreft de installatie, laat het ons gerust weten.

0 Kudos