1
Vraag
2
Reacties
Hidayet

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart wifi pods - verbinden lukt niet

Beste lezer,

 

Ik heb problemen met de pods. Ik heb de stappen die zijn genoemd uitgevoerd. Meerderemalen gerest. De pods staan in de app met een uitroepteken, maar verbinden lukt niet. Ook het installeren ervan niet, er staat dat ze dan al zijn geinstalleerd, maar het lichtje blijft knipperen, dus geen succes. Ik wil graag geholpen worden. Alvast bedankt!

Screenshot_20220831-122856_SmartWifi.jpg

Screenshot_20220831-120139_SmartWifi.jpg

Screenshot_20220831-115934_SmartWifi.jpg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@Hidayet Welkom op de Ziggo Community! Vervelend genoeg kom ik je bericht nu pas onder ogen, sorry voor de late reactie. In de tussentijd heb je contact gehad met de klantenservice en is er een Deco set opgestuurd. Mochten er nog zaken zijn wat betreft de installatie, laat het ons gerust weten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de pods via Ziggo aangeschaft op op een andere wijze?

Zo nee, dan zijn ze nog gekoppeld aan de eerdere eigenaar.

 

Zo ja:

Heb je het modem al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Zo nee, sluit de app.

Haal het modem 30 seconden van de stroom.

Wacht daarna nog even met de app starten om ze te installeren.

Hidayet
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi, 

 

De pods heb ik bij de gigabit box gekregen. Dus ze zijn van ziggo zelf. 

 

En ja ij heb het modem uit gedaan. En ij heb de app ook niet gestart en gewacht met installeren. Maar zoals je kunt zien staan ze al in de app, maar ik krijg ze niet gekoppeld. Het blijft knipperen, sinds gisteren alle mogelijk stappen die ook in de forums worden geniemd, doorlopen. Hoor graag wat ik nog meer kan doen.

Hidayet
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi, hebben jullie al kunnen kijken naar andere oplossingen?

 

Hoor graag 😉

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Je schrijft jullie, Ziggo medewerkers hebben Ziggo voor hun naam staan, de rest zijn andere klanten die proberen om andere klanten te helpen.

 

Een Ziggo moderator kan mogelijk meer in de achtergrond zien en/of de juiste mensen bereiken.

Zij komen hier vanzelf langs.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@Hidayet Welkom op de Ziggo Community! Vervelend genoeg kom ik je bericht nu pas onder ogen, sorry voor de late reactie. In de tussentijd heb je contact gehad met de klantenservice en is er een Deco set opgestuurd. Mochten er nog zaken zijn wat betreft de installatie, laat het ons gerust weten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic