1
Vraag
2
Reacties
ArmandLinkens

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart wifi pods opzeggen

Beste, 

 

Als er een moderator voorbij komt, kan dan mijn smart pods abbonement worden stopgezet en een retourformulier worden gestuurd? Overdag is bellen lastig dus vandaar deze route.

 

Alvast bedankt,

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemiddag @ArmandLinkens, ik heb de Pods voor je opgezegd! Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging van de opzegging. Binnen 7 werkdagen ontvang je een retourdoos waarin je de Pods terug kan sturen via een PostNL servicepunt. Bewaar heel goed het verzendbewijs van PostNL! Mocht je thuis nog een doos hebben, dan kun je het eventueel daarin ook retour sturen naar ons. 

Fijne dag gewenst, maak er wat moois van! 

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @ArmandLinkens 

Binnen afzienbare tijd komt een moderator langs in dit topic om de SmartWifi Pods uit uw abonnement te halen en u verder te helpen met het terugsturen van de pods.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemiddag @ArmandLinkens, ik heb de Pods voor je opgezegd! Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging van de opzegging. Binnen 7 werkdagen ontvang je een retourdoos waarin je de Pods terug kan sturen via een PostNL servicepunt. Bewaar heel goed het verzendbewijs van PostNL! Mocht je thuis nog een doos hebben, dan kun je het eventueel daarin ook retour sturen naar ons. 

Fijne dag gewenst, maak er wat moois van! 

 

GR531

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik gebruik de smart WiFi pods ook niet dus ik wil ze opzeggen en terugsturen. Ik kan nergens vinden hoe ik dat kan regelen. 
Bestellen was een fluitje van een cent maar opzeggen, ik weet niet hoe dat moet. 
Kan iemand mij verder helpen?

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Ja hoor @GR531 dat kan wel. Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen. Wordt waarschijnlijk wel na het weekend.

GR531

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel Wim C. Dan wacht ik nog even af. 

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemorgen @GR531, ik lees dat je de Pods graag wilt opzeggen, dan gaan we dat regelen! Ik heb de Pods per direct voor je opgezegd, binnen 24 uur ontvang je een bevestiging van de bestelling op de mail. Binnen zeven werkdagen ontvang je een retourdoos waarin je de Pods retour kan sturen en mag afgeven bij een PostNL service punt. Bewaar heel goed het verzendbewijs wat je meekrijgt van PostNL.

Ik wens je een schitterend weekend toe, geniet ervan! 

GR531

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel Danitsja. Snelle reactie, prima!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic