Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goeiedag, ik heb 1 smartwifi pod gekoppeld aan mijn modem maar wil deze vervangen met de Deco M4. Nu zie ik in de smartwifi webpagina dat ik deze niet kan verbinden omdat een smartwifipod verbonden is aan mijn modem. Hierbij is mijn vraag of iemand deze smartwifi pod kan ontkoppelen.
Serienummer: XAAK02551665
Log in in het modem en vink in de instellingen draadloos SmartWifi optimalisatie uitgeschakeld aan en sla de instellingen op.
Zet daarna de wifi uit en sla de instellingen op of zet later de wifi uit op het modem en sla de instellingen op, zoals in de gebruiksaanwijzing beschreven is: Deco M4 installatie in combinatie met Ziggo | TP-Link Nederland
Bedankt voor je bericht! maar waar moet ik inloggen 'in het modem'?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...