Megatta

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Smart wifi pods ontkoppelen

Goedemiddag,

 


Graag wil ik dat mijn smart wifi pods ontkoppeld worden, zodat ik ze aan iemand anders kan geven. Ik heb de serienummers toegevoegd aan mijn profiel. Is er misschien een moderator die dit voor mij kan doen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hoi @Megatta, dankjewel! Ik heb de wifi pods uit jouw account verwijderd. Ik wens je een hele fijne dag! 

Bekijk in context

63 Reacties 63
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Na het weekend zal een moderator vanzelf langskomen.

Megatta
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is er misschien een moderator beschikbaar om naar mijn vraag te kijken?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het is heel druk geweest, ik leg je vraag bij ze neer, dan valt je vraag je niet tussen de wal en het schip.

Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Hi Megatta, hier alvast een berichtje vanuit ons. Heb je op dit moment nog je modem en/of de pods in gebruik? Om de pods te ontkoppelen, moeten ze in ieder geval nog aangesloten zijn in het stopcontact, zodat we ze kunnen bereiken. Ik kan namelijk nu je modem en daarmee de pods niet bereiken. 

Megatta
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Marianne,

 

ik heb de ziggo pods nu weer aangesloten. Ik moest eerst nog even de router weer uit de bridge modus halen. Ik hoop dat je de pods nu wel kan zien.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hoi @Megatta, dankjewel! Ik heb de wifi pods uit jouw account verwijderd. Ik wens je een hele fijne dag! 

Megatta
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Lotte, bedankt!!

soulsbyzwetsloo

Level 4
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Hoi Lotte of andere moderator,

Zijn gekochte wifi pods van een account los te koppelen als ze al zijn opgestuurd naar iemand anders?

Ik hoor het graag.

groet, James

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@soulsbyzwetsloo Alleen als je de serienummers hier kunt plaatsen.

Anders zal de koper een topic aan moeten maken hier om de serienummers te plaatsen, dan kunnen ze vrijgegeven worden.

soulsbyzwetsloo

Level 4
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Het zijn de volgende: XAAK10181444 en XAAK101813D3

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Een hele goedemiddag, @soulsbyzwetsloo

Bedankt voor de serienummers. Deze zijn momenteel niet gekoppeld aan een account 😉 

nkm

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @moderator

I have bought 2 new Ziggo smart Wi-Fi pods from the online marketplace. While trying to install or connect them to my modem/router, I receive an error stating that they are already connected.

The seller has indicated that they never used them or connected to a modem/router before.

Is it possible to reset them?

 Thanks

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Hello there @nkm

 

Unfortuntately, the seller needs to cancel the products from their own contract before they can sell them and the buyer can activate the pods.

I'm not able to cancel the pods for you at the sellers profile. Because of the GDPR they need to contact us.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@nkm Place the serial numbers behind your house number in your profile, then it can be checked whether the pods are on loan or bought by the previous owner.

If they are purchased, they can be released, if they are on loan they cannot be released for installation at your place.

nkm

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Bert, not sure how to add my house number. Here are the serial numbers - XAAK20231765 & XAAK202312DA

nkm

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Bert. Please help

with checking if the above mentioned wifi pods can be unlinked from previous profile so that I can use them - if at all possible ?

appreciate your assistance in this regard.

thank you!!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@nkm A Ziggo moderator can look into it, they have Ziggo in front of their name.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@nkm Thank you for the details. We're going to figure things out. 

It is important whether the pods are actually rental or purchase variants. If they are rental variants, they must be returned to us and you can coordinate with the seller how you can arrange this among yourselves. 

nkm

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thank you very much @Jacob . I look forward to the outcome of what can happen from your end. Already notified the seller of the issues that I am facing.

Uitgelicht topic