JHW20

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Smart wifi pods gekocht via Marktplaats

Goedemiddag,

 

zie al een aantal malen een en ander over dit topic voorbij komen en heb hetzelfde issue.

 

Wifi pods gekocht via marktplaats die reeds gekoppeld zijn aan een andere modem.

Heb inmiddels de nr's van de wifi pods aan mijn  huisnummer toegevoegd.

 

Hopelijk is het mogelijk deze te ontkoppelen en zijn ze niet gehuurd... 🤔

 

Zie een reactie graag tegemoet.

 

Vast bedankt!

 

Mvg

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@JHW20 we zijn weer wat informatie verder!

Helaas, de wifipods zijn door de verkoper in kwestie niét van ons gekocht en kunnen dus helaas niet gekoppeld worden bij jou. Je kunt één en ander met de verkoper afstemmen hoe dit op te lossen, maar als hij/zij ze niet meer wenst, moeten ze terug naar ons. 

Bekijk in context

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @JHW20 - Goed nieuws, ze waren inderdaad gekocht. Je kunt ze als het goed is nu aansluiten 🙂

Bekijk in context

24 Reacties 24
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

De pods waren niet gehuurd door de vorige gebruiker ?

JHW20
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hi Ronihd,

 

heb hem even een berichtje gestuurd via Marktplaats en hij geeft aan dat hij ze gekregen heeft bij zijn abonnement, dus hij verwacht van niet.

 

Mvg

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@JHW20  schreef:

Hi Ronihd,

 

heb hem even een berichtje gestuurd via Marktplaats en hij geeft aan dat hij ze gekregen heeft bij zijn abonnement, dus hij verwacht van niet.

 

Mvg


Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.

Zorg dat bij je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel de nummers van de pods er bij staan, dan kan een moderator het even voor je nakijken.


JHW20
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Super dankjewel, heb de nummers van de pods inderdaad toegevoegd aan mijn huisnummer in mijn community profiel.

 

Nogmaals vast bedankt voor je hulp.

 

Mvg

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@JHW20 welkom hier en een terechte vraag!

En ik kijk het graag voor je na. Let wel, hoe het ''gekregen'' zijn van wifipods geïnterpreteerd moet worden is heel verschillend, de klant kan ze ook hebben ontvangen waarbij ze als huurvariant zijn geregistreerd hier. Dat zoeken we voor je uit!

 Wordt vervolgt aldus!

JHW20
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Goedemorgen @Jacob,

 

Begrijp ik! Ik had het beter inderdaad eerst even kunnen checken wat ik hier her en der lees.

Ik hoop maar dat het alsnog mogelijk is, in elk geval bij voorbaat alvast enorm bedankt voor je hulp. 

 

Mvg

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@JHW20 we zijn weer wat informatie verder!

Helaas, de wifipods zijn door de verkoper in kwestie niét van ons gekocht en kunnen dus helaas niet gekoppeld worden bij jou. Je kunt één en ander met de verkoper afstemmen hoe dit op te lossen, maar als hij/zij ze niet meer wenst, moeten ze terug naar ons. 

JHW20
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Jacob 

 

Helaas, toch bedankt voor je hulp, ik neem contact op met de verkoper over hoe nu verder.. 

 

Mvg 

JHW20
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Jacob 

 

Oude setje gelukkig kunnen terug sturen naar de verkoper en netjes mijn geld terug gekregen (lang leven de marktplaats kopers bescherming).

 

Maar nu (geloof het of niet) maar heb opnieuw een setje liggen, dit maal duidelijk aan de verkoper gevraagd of de pods gekocht zijn en of ze zijn los gekoppeld, en dat was het geval.

 

Heb ook een print screen van hem gekregen met de bevestiging vanuit Ziggo dat deze zijn los gekoppeld Zie bijlage), maar je raad het al.. wederom niet toe te voegen.

 

Zou je wellicht nogmaals kunnen kijken of deze wel los te koppelen zijn.

(Ik beloof plechtig dat als dit niet het geval is ik direct bij jullie een nieuw setje bestel! 😉 )

 

Heb de nummers van de nieuwe pods nu toegevoegd aan mijn profiel gegevens.

 

Vast bijzonder bedankt.

 

Mvg

Jouke

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @JHW20 

Een moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @JHW20, de aanhouder wint? 😉

 

Ik heb je verzoek doorgezet, maandag weten we of en wat er mogelijk is met deze pods.

JHW20
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Goedenavond @Alex 

 

Fantastisch, onwijs bedankt vast voor je hulp!

Ik wacht in spanning af 😊 

 

Mooi weekend gewenst!

 

Mvg

Jouke

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @JHW20 - Goed nieuws, ze waren inderdaad gekocht. Je kunt ze als het goed is nu aansluiten 🙂

JHW20
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Goedeavond @Alex 

 

Tranen in mijn ogen van geluk, alle Smart Wifi Boosters zichtbaar in de app en een zee van groene stipjes in de wifi tests.

 

Nogmaals onwijs bedankt voor jullie hulp, ook @Wim C. en @Ronihd en @Jacob 😁

 

Ik ga volle bak genieten van overal super Wifi!

 

Fijne avond.

 

Mvg 

Jouke

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Haha super! Mooi dat is alles gelukt, geniet ervan. Fijne avond!

Jeroen Fokkens

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Community, 

Ik heb ook een Wifipod gekocht via marktplaats. Vorige week donderdag gebeld en vandaag wederom. 
Helaas nog steeds de melding dat de wifipod niet beschikbaar is en toegewezen is aan een andere gebruiker. 
Is het mogelijk om mijn gekocht wifipod via deze weg te koppen aan mijn account zodat ik het in gebruik kan nemen? 

mvg 
Jeroen 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Jeroen Fokkens 

Of uw SmartWifi Pods zijn te koppelen aan uw account, hangt sterk af of de verkoper ook de eigenaar was van deze pods en ze niet in bruikleen had. Maar als u de serienummers van de pods (tussen haakjes) bij uw postcode in uw profiel zet, dan kan een Ziggo-moderator kijken of ze aan uw account zijn te koppelen. 

Jeroen Fokkens

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top heel erg bedankt, ik heb zojuist het serienummer toegevoegd aan mijn postcode. 
bedankt voor je reactie 

David
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 3335Posts
  • 321Oplossingen
  • 1530Likes

@Jeroen Fokkens Ik vrees dat dit een huurpod is en deze niet doorverkocht had mogen worden. Als de vorige eigenaar deze niet meer gebruikt moet de pod teruggestuurd. Balen dit, maar je zal zelf even moeten overleggen met de verkoper en er samen uitkomen. 

Uitgelicht topic