Ik heb 2 smart wifi pods gekocht. Bij installatie krijg ik de volgende melding: Smart wifi pod al geïnstalleerd.
Kan iemand ze loskoppelen zodat ik ze kan installeren ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo,
Dit is een openbaar klant helpt klant forum. Waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 1 werkdag langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten, kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.
Waarschijnlijk hebt u deze pods op b.v. Marktplaats.nl gekocht. Als de vorige eigenaar deze heeft gehuurd ( = bruikleen ), dan kan Ziggo ze niet voor u loskoppelen en zijn de pods voor u nutteloos. Heeft de vorige eigenaar ze zelf gekocht, dan is het een andere zaak en kunnen ze wel losgekoppeld worden.
Zet de serienummers van de pods bij uw huisnummer, zodat een Ziggo mod deze kan controleren.
Leest u dit ook eens : WifiPods al toegewezen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Dit is een openbaar klant helpt klant forum. Waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 1 werkdag langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten, kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.
Waarschijnlijk hebt u deze pods op b.v. Marktplaats.nl gekocht. Als de vorige eigenaar deze heeft gehuurd ( = bruikleen ), dan kan Ziggo ze niet voor u loskoppelen en zijn de pods voor u nutteloos. Heeft de vorige eigenaar ze zelf gekocht, dan is het een andere zaak en kunnen ze wel losgekoppeld worden.
Zet de serienummers van de pods bij uw huisnummer, zodat een Ziggo mod deze kan controleren.
Leest u dit ook eens : WifiPods al toegewezen
Oke. Serienummers staan bij mijn huisnummer.
@Bjorn1975 schreef:Oke. Serienummers staan bij mijn huisnummer.
Het is nu zondag en morgen is een feestdag, dus zijn er geen ( zeer weinig ? ) Ziggo mods aanwezig. Hopelijk komt dinsdag een Ziggo mod langs, even afwachten dus....
Oke dank je wel. Ik hoef nu even niets te doen....een mod ziet vanzelf mijn bericht ?
@Bjorn1975 schreef:Oke dank je wel. Ik hoef nu even niets te doen....een mod ziet vanzelf mijn bericht ?
Inderdaad, gewoon afwachten totdat een Ziggo mod langs komt....
Fijne dagen nog !!
Goedemorgen @Bjorn1975! Sorry voor de late reactie allereerst. Het is vrij druk en ik zie je topic nu pas 😞
Als ik het goed begrijp is er al contact geweest met onze helpdesk over deze situatie. Jammer genoeg kunnen we deze pods niet ontkoppelen omdat ze in bruikleen actief staan bij een andere klant. De originele eigenaar mag ze niet verkopen en ik ben bang dat jij er, zoals @Pasi ook al aangaf, niets aan hebt in dit geval.
Hopelijk kun je nog wat regelen met de verkoper en de koop ongedaan maken. Verder adviseer ik je via onze website de pods te huren of aan te schaffen mocht je hier interesse in hebben.
Goed weekend alvast!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.