Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Bjorn1975
Level 2

Smart wifi pod al geïnstalleerd

Ik heb 2 smart wifi pods gekocht. Bij installatie krijg ik de volgende melding: Smart wifi pod al geïnstalleerd. 

 

Kan iemand ze loskoppelen zodat ik ze kan installeren ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi
Level 19

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum. Waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 1 werkdag langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten, kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.

 

Waarschijnlijk hebt u deze pods op b.v. Marktplaats.nl gekocht. Als de vorige eigenaar deze heeft gehuurd ( = bruikleen ), dan kan Ziggo ze niet voor u loskoppelen en zijn de pods voor u nutteloos. Heeft de vorige eigenaar ze zelf gekocht, dan is het een andere zaak en kunnen ze wel losgekoppeld worden.

Zet de serienummers van de pods bij uw huisnummer, zodat een Ziggo mod deze kan controleren.

Leest u dit ook eens : WifiPods al toegewezen  

Bekijk in context

Ga naar reactie
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Pasi
Level 19

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum. Waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 1 werkdag langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten, kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.

 

Waarschijnlijk hebt u deze pods op b.v. Marktplaats.nl gekocht. Als de vorige eigenaar deze heeft gehuurd ( = bruikleen ), dan kan Ziggo ze niet voor u loskoppelen en zijn de pods voor u nutteloos. Heeft de vorige eigenaar ze zelf gekocht, dan is het een andere zaak en kunnen ze wel losgekoppeld worden.

Zet de serienummers van de pods bij uw huisnummer, zodat een Ziggo mod deze kan controleren.

Leest u dit ook eens : WifiPods al toegewezen  

Ga naar reactie
Bjorn1975
Level 2
Topicstarter

Oke. Serienummers staan bij mijn huisnummer.

Pasi
Level 19

@Bjorn1975  schreef:

Oke. Serienummers staan bij mijn huisnummer.


Het is nu zondag en morgen is een feestdag, dus zijn er geen ( zeer weinig ? ) Ziggo mods aanwezig. Hopelijk komt dinsdag een Ziggo mod langs, even afwachten dus....

Bjorn1975
Level 2
Topicstarter

Oke dank je wel. Ik hoef nu even niets te doen....een mod ziet vanzelf mijn bericht ?

0 Kudos
Pasi
Level 19

@Bjorn1975  schreef:

Oke dank je wel. Ik hoef nu even niets te doen....een mod ziet vanzelf mijn bericht ?


Inderdaad, gewoon afwachten totdat een Ziggo mod langs komt....


Fijne dagen nog !!

0 Kudos
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Bjorn1975! Sorry voor de late reactie allereerst. Het is vrij druk en ik zie je topic nu pas 😞

Als ik het goed begrijp is er al contact geweest met onze helpdesk over deze situatie. Jammer genoeg kunnen we deze pods niet ontkoppelen omdat ze in bruikleen actief staan bij een andere klant. De originele eigenaar mag ze niet verkopen en ik ben bang dat jij er, zoals @Pasi ook al aangaf, niets aan hebt in dit geval.

 

Hopelijk kun je nog wat regelen met de verkoper en de koop ongedaan maken. Verder adviseer ik je via onze website de pods te huren of aan te schaffen mocht je hier interesse in hebben. 

Goed weekend alvast!

0 Kudos