Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik krijg deze week de wifi boosters toegestuurd, maar heb momenteel al mijn smart apparaten gekoppeld aan het huidige wifi netwerk via Google home. Blijft de netwerknaam&wachtwoord hetzelfde met de boosters of wijzigt deze?
Iemand ervaring met deze combinatie?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gisteren eindelijk de tijd gehad om de boosters te installeren. Het betreft de Deco boosters. Geen problemen met Google Home aangezien je de wifinaam en het wachtwoord kunt aanpassen waardoor deze gelijk is aan de vorige gegevens. Google zal dit dus automatisch herkennen tenzij je een andere naam of wachtwoord gebruikt.
Welke wifiboosters heb je het over?
De zeshoekige of de ronde hoge?
Ik heb ze nog niet binnen, maar volgens mij werden het de zeshoekige. Is daar nog verschil in wat dit betreft?
Wat dit betreft volgens mij niet, maar mogelijk komt er iemand langs die meer ervaring heeft met Google Home.
Ik lees er vrijwel geen problemen mee bij beiden.
Hey @JARI8789 en welkom hier!
We zijn intussen een week verder dus ik ben erg benieuwd of je alles al hebt ontvangen en uitgeprobeerd, wat is jouw ervaring met de Smart Wifiboosters icm Google Home?
Gisteren eindelijk de tijd gehad om de boosters te installeren. Het betreft de Deco boosters. Geen problemen met Google Home aangezien je de wifinaam en het wachtwoord kunt aanpassen waardoor deze gelijk is aan de vorige gegevens. Google zal dit dus automatisch herkennen tenzij je een andere naam of wachtwoord gebruikt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...