1
Vraag
2
Reacties
JARI8789

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Smart wifi boosters icm Google home

Ik krijg deze week de wifi boosters toegestuurd, maar heb momenteel al mijn smart apparaten gekoppeld aan het huidige wifi netwerk via Google home. Blijft de netwerknaam&wachtwoord hetzelfde met de boosters of wijzigt deze?

 

Iemand ervaring met deze combinatie?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JARI8789
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Gisteren eindelijk de tijd gehad om de boosters te installeren. Het betreft de Deco boosters. Geen problemen met Google Home aangezien je de wifinaam en het wachtwoord kunt aanpassen waardoor deze gelijk is aan de vorige gegevens. Google zal dit dus automatisch herkennen tenzij je een andere naam of wachtwoord gebruikt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke wifiboosters heb je het over?

De zeshoekige of de ronde hoge?

JARI8789
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ze nog niet binnen, maar volgens mij werden het de zeshoekige. Is daar nog verschil in wat dit betreft?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wat dit betreft volgens mij niet, maar mogelijk komt er iemand langs die meer ervaring heeft met Google Home.

Ik lees er vrijwel geen problemen mee bij beiden.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @JARI8789 en welkom hier! 

We zijn intussen een week verder dus ik ben erg benieuwd of je alles al hebt ontvangen en uitgeprobeerd, wat is jouw ervaring met de Smart Wifiboosters icm Google Home? 

JARI8789
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Gisteren eindelijk de tijd gehad om de boosters te installeren. Het betreft de Deco boosters. Geen problemen met Google Home aangezien je de wifinaam en het wachtwoord kunt aanpassen waardoor deze gelijk is aan de vorige gegevens. Google zal dit dus automatisch herkennen tenzij je een andere naam of wachtwoord gebruikt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic