1
Vraag
2
Reageer en help mee
bouncer1980

Level 4
  • 45Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Smart wifi app

Is er een storing bij smart wifi? Krijg geen connectie met het modem, terwijl internet wel gewoon werkt

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat komt vaker voor met de app, Ziggo is ermee aan het werkt om het op te lossen.

Vaak werkt het om het modem 30 seconden van de stroom te halen, weer volledig op te laten starten en dan opnieuw proberen.

bouncer1980
Topicstarter
Level 4
  • 45Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Ah ok. Heb stroom 30 seconden eraf gehaald. Maar nog steeds geen resultaten in de smart wifi app

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik kom dat ook af en toe tegen, de pods blijven gewoon werken en de volgende dag lukt het ineens weer wel.

bouncer1980
Topicstarter
Level 4
  • 45Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Dat is mijn probleem dus. Ik heb vandaag modem moeten resetten dus pods werken niet meer aangezien ik ook een nieuwe WiFi naam heb gekozen. Dus die zijn nu onbruikbaar. Ligt het echt aan ziggo of aan de modem reset ? Internet en wifi werken gewoon prima na de reset

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@bouncer1980 Als je het modem reset is dat geen probleem voor de pods, als je die 30 seconden uit de stroom haalt en weer opnieuw erin doet, dan volgen ze het modem weer.

bouncer1980
Topicstarter
Level 4
  • 45Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Ondanks dat de wifi naam gereset is?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

YEP, de wifi pods worden aangestuurd door het modem, het is een mesh systeem, de pods hebben zelf geen instellingen.

bouncer1980
Topicstarter
Level 4
  • 45Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Top! Lijkt inderdaad gewoon te werken. Ik dacht dat de koppeling tussen modem en pods weg was. Omdat bij eerste installatie destijds ik de pods moest invoeren met xaak nummer. Staat die koppeling nu opgeslagen aan ziggo kant dan?

 

Wil alleen nog een 3de pod gaan kopen dus dan heb ik wel een werkende smartwifi app nodig. Maar dat heeft geen haast

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@bouncer1980 Dat staan inderdaad gekoppeld aan de Ziggo kant.

Huren kan ook, dan heb je onbeperkte garantie: SmartWifi pods

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic