1
Vraag
2
Reageer en help mee
glittergroep

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Smart wifi app werkt niet meer

Mijn Smart wifi app werkt niet meer, ik wil een pod in de huiskamer aanmelden maar dat gaat dus niet

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Soms wil het helpen om het modem 30 seconden van de stroom te halen.

Geen resultaat, dan de fabrieksinstellingen.

Geen resultaat, laat het hier weten, dan kan Ziggo dieper in de systemen kijken.

BAM

Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

Goedendag,

 

Probleem in telefoon, niet het modem imho.

 

Even de App van je telefoon gooien en opnieuw installeren.

 

 

Succes,

 

Bam

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@BAM  schreef:

Goedendag,

 

Probleem in telefoon, niet het modem imho.

 

Even de App van je telefoon gooien en opnieuw installeren.

 

 

Succes,

 

Bam


Ik zie de oplossingen voorbijkomen als het modem van de stroom is geweest en/of de fabrieksinstellingen, de app verwijderen en weer opnieuw instellen zie ik nergens als oplossing voorbijkomen.

glittergroep
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb de app al een paar keer opnieuw geïnstalleerd, het modem al een paar keer 10 minuten uitgehad en hem terug gezet naar fabrieksinstellingen maar nog werkt mijn app niet meer.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @glittergroep en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat het niet wil vlotten met de installatie van de SmartWifi app en het activeren van de WifiPods! Het is daarom goed dta je d.m.v. dit topic even ana de bel trekt. Ik begrijp dat het resetten naar fabrieksinstellingen en het opnieuw installeren v.d. app niet geholpen heeft? Kun je aangeven bij welke stap het precies misgaat? En gaat het om het adres die in je Communityprofiel staat? Want bij die gegevens zie ik namelijk wel 2 actieve pods terug. 

glittergroep
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb de pods een paar maanden geleden geinstaleerd met de app, maar nu wil ik 1 van de pods in de huiskamer plaatsen en wil dat via de app doen maar telkens als ik daar op inlog komt de melding .... handshake failled

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als de pods geïnstalleerd zijn, dan kun je ze verplaatsen en hoef je ze niet meer opnieuw te installeren, dat kan zelfs niet.

Na verplaatsing zouden ze het gewoon moeten doen na een kwartier.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@glittergroep Wat @Bert hier aangeeft klopt. Als de WifiPods eenmaal geinstalleerd zijn hoef je ze niet opnieuw te installeren wanneer je ze verplaatst. Gebruik anders de stappen op deze pagina om mogelijke oorzaken m.b.t. de verbinding via Wifi op te lossen. Let bij het aansluiten en plaatsen van de WifiPods op de volgende zaken:

Tips voor het plaatsen van je SmartWifi pods

 

  • Verdeel je pods gelijkmatig door je huis (je wifi-modem telt ook mee als een extra pod)
  • De SmartWifi pods en je wifi-modem moeten elkaar nog wel kunnen vinden. Plaats ze daarom maximaal 9 meter bij elkaar vandaan
  • Plaats de pods in een vrije omgeving, dus niet te dichtbij apparaten die kunnen storen, in een kast of achter metalen meubels
  • Is een internetkabel beschikbaar? Sluit dan de SmartWifi pod aan met een kabel
glittergroep
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb de pod nu in de huiskamer via wifi maar geen volledige bereik.

Maar ik kan zonder de app deze toch niet op de perfecte plaats plaatsen en ik kan via marktplaats extra pods kopen maar zonder de app niet instellen, mijn grootste probleem is dus dat de app niet werkt

 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @glittergroep , vreemd dat je tegen dit probleem blijft aanlopen met onze app. Heb je ook een ander toestel waarop je onze app kunt proberen?
 

Mocht je aanvullende vragen hebben of hulp kunnen gebruiken over de pods, mention @Bert dan. Die heeft veel kennis over deze pods. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@glittergroep "en ik kan via marktplaats extra pods kopen maar zonder de app niet instellen"

Er worden op marktplaats op dit moment heel veel pods verkocht door mensen die de pods in bruikleen hebben na een testperiode of normaal in hun abonnement hebben.

 

Deze pods in bruikleen worden niet bij je geïnstalleerd, omdat ze zijn gekoppeld aan een abonnement.

 

Andere pods die gekocht zijn en nu verkocht worden via Marktplaats, moeten ontkoppeld worden uit het modem van de vorige eigenaar, voordat je ze zelf kunt koppelen.

Dat kan Ziggo voor je doen.

BAM

Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

@glittergroep,

 

Probeer eens op je telefoon het modem te benaderen.

Als je daarop bent ingelogt, dan de app proberen ( Truukje van @Bert  )

 

 

Groet,

 

Bam

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic