1
Vraag
2
Reacties
Harry4

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Smart wifi app werkt niet meer

Smart wifi app werkt sedert gisteren niet meer. Kan dus ook niet de smart wifi pod installeren.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Harry4
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De app werkt  na een update van de app. Dank voor de aandacht

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de app al een keer verwijderd en de laatste versie via de app store geïnstalleerd?

 

Werkt de pod al wel?

Of was dit de eerste keer dat je hem wilt installeren, als hij eerder al geïnstalleerd is, blijft hij werken.

Harry4
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Drie maal (gisteren laatste keer) In het begin was de app ok maar na 1 dag bovenstaande problemen. De app (toen hij wel werkte) kon er geen verbinding met de pod gemaakt worden. vlgs klantenservice/ziggo defecte pod.

Nu geeft de app steeds: kan geen informatie ontvangen van je verbonden apparaten. De wifi is echter ok wel erg langzaam nu

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

De app is het probleem, dezelfde problemen worden heel veel vermeld op het forum en hier ook ervaren.

 

Hier werken de pods al maanden aan één stuk tot volle tevredenheid en ik krijg nu nog met regelmaat "kan geen informatie ontvangen van je verbonden apparaten"

 

Als je wifi hebt op je pod, dan werkt de pod en is hij niet defect.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Harry4, welkom hier! 

 

Nog niet een geheel denderende start dus met de SmartWifi app en de Pods! Ik kan mij voorstellen dat je nu zo snel mogelijk de Pods wilt installeren. Ik denk graag met je mee.

Hoe staat het ervoor sinds afgelopen vrijdag? Ben je inmiddels al verder gekomen of blijf je hetzelfde probleem ervaren? 

Harry4
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De app werkt niet. Gisteren gebeld met Ziggo. Het probleem schijnt de Apple besturing te zijn (Heb iPhone Xr). Wat en hoe is kennelijk onduidelijk. Moet dus af zien van de smart wifi pod. 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Super frustrerend dat je het nu niet voor elkaar kunt krijgen. Ik ben hier intern ook nog even gaan zoeken en zie dat er inmiddels ook een incident open staat hiervoor. Er zijn dus absoluut meerdere mensen die dit probleem ervaren. Er wordt intern verder onderzoek gedaan naar waar het verder vandaan komt en hoe het op te lossen is.

 

Hoe dank ook mijn excuses voor het ongemak!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Harry4 weer even een kleine update van ons. Allereerst: speelt dit nog? Zoja, zou je dan het volgende eens willen proberen of toelichten?

- ziet de SmartWifi app je modem wel? Zo niet: kan je je modem eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen (je modem heeft een klein reset knopje die je met een pen of een paperclip kunt indrukken. Graag deze knop een paar seconden ingedrukt houden. Het herstarten neemt vervolgens ongeveer 10 minuten in beslag. 

 

- gebruik je de app 'adguard'? Die kan je SmartWifi app blokkeren. 

Harry4
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De app werkt  na een update van de app. Dank voor de aandacht

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic