1
Vraag
2
Reageer en help mee
natasja1988

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Smart wifi app vind modem niet

Hallo 

 

Ik probeer mijn smart wifi app te koppelen zodat ik de zeshoekige pod kan installeren. Helaas vind hij het modem niet. Heb al telefonisch contact gehad maar modem en alles blijkt niks mis mee te zijn. Via een andere telefoon geprobeerd maar vind hij het modem ook niet. Kreeg het advies om het hier te vragen.

 

Ook kan ik mijn lsd wifi deurbel niet meer verbinden met het internet. Heeft iemand daar ook een oplossing voor?

 

 

8 Reacties 8
natasja1988
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Sorry ik bedoel de lsc deurbel

Visser_

Level 17
Expert
  • 2517Posts
  • 76Oplossingen
  • 1056Likes

Hallo @natasja1988 ,

Je hebt het modem al gereset?Misschien is er iets niet goed met de koppeling met de Ziggo systemen(om precies te zeggen TR069)

Qua de LSD deurbel kan je proberen tijdelijk 5GHZ uit te zetten.

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63169Posts
  • 4367Oplossingen
  • 16665Likes

@natasja1988 @Visser_ Er lijkt iets aan de hand te zijn in de achtergrond, want hier krijg ik ook de melding:

Modem niet gevonden.

En hier werkte dat al jaren goed.

Visser_

Level 17
Expert
  • 2517Posts
  • 76Oplossingen
  • 1056Likes

Tja de Ziggo systemen werken allemaal niet echt lekker @Bert 😁

Ik kan het hier niet testen, aangezien mijn Ubee geen smartwifi modem is.

natasja1988
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Visser_ dat heb ik nog niet geprobeerd. Zal ik eens gaan proberen. 

Hoe zet ik die 5GHZ uit?

Visser_

Level 17
Expert
  • 2517Posts
  • 76Oplossingen
  • 1056Likes

@natasja1988,

Dat kan je zo doen:

Visser__0-1670000015719.png

Maar als je nog niet wifipods gebruikt is het ook mogelijk om 5GHZ en 2.4GHZ een andere naam te geven.

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63169Posts
  • 4367Oplossingen
  • 16665Likes

Door in te loggen in je modem en de SmartWifi Kanaal optimalisatie op uitgeschakeld te zetten en dat op te slaan, daarna kun je de 2,4 en/of 5 GHz pas uitschakelen en/of in Draadloos => Beveiliging de 2,4 en 5 GHz andere namen geven.

Om de pod weer te kunnen gebruiken en te installeren moet de SmartWifi Kanaal optimalisatie op Ingeschakeld en dan weer opslaan.

 

Bert_0-1670000038117.png

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3874Posts
  • 353Oplossingen
  • 839Likes

Hoi @natasja1988

Erg jammer dat het niet direct lukte. Ik ben benieuwd hoe het er nu voor staat en of we nog iets voor je kunnen doen hier op de Community. Laat je het weten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic