Ik heb smartwifi versie 2.29.5 geïnstalleerd en bij het opstarten stopt de app in oranje scherm. Na een paar minuten krijg ik App is gestopt.
Ik ben er achter gekomen dat, indien je de app uit de play store start, dus opzoeken daarin, zegt geïnstalleerd en dan de knop openen aan klikt, de app wel opstart.?????
En dan werkt alles gewoon in de app.
Telefoon Samsung S20, Android 12.
Maar ja, is toch heel raar om zo een app te moeten opstarten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ben zelf maar gaan onderzoeken of ik het probleem kon vinden. Na error logs onderzoek, heb ik zelf het probleem gevonden. Op de telefoon van mijn vrouw en ook mijn telefoon gebruiken we een andere standaard startscherm-app, nl Nova launcher. Indien ik weer de standaard terug zet naar One UI van Samsung, start de app gewoon op. Zet ik Nova launcher weer terug dan crasht de app. Misschien is dit voor de ontwikkelaars van de app om eens te onderzoeken waarom dit is, want Nova launcher wordt volgens internet vaak gebruikt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als het goed is zou er een nieuwe versie klaar moeten staan.
Haal de oude App via de Google Playstore eraf, klik op verwijderen dan neemt ie alle mappen mee.
Herstart je toestel
Installeer nu de Smart Wifi App opnieuw - De QR Code kan je gebruiken voor de App
Na downloaden van de app bij installeren, geef de App toestemming voor Bluetooth als ie dat vraagt en voor de Mappen en of Wifi
Geprobeerd, maar krijg nog steeds de zelfde versie 2.29.5 ook via QR code. Dus het werkt niet!!!!
Volgens mij is dit nog steeds de laatste versie, had met vorige versies geen probleem (Dit was ik vergeten te melden)
Weet niet waarom nu wel.
Ik weet wel dat er een update van Smart Wifi aan komt en uitgerold wordt, maar wanneer en hoe, ik heb dezelfde App maar dan voor iPhone.
Ik zal hem vermelden aan een Ziggo medewerker dat de App niet werkt, dan nemen ze topic over, of dit weekend gebeurt weet ik niet, omdat het erg druk is en in het weekend zijn er minimale moderators actief.
Goedemorgen @Rob1946 en een warm welkom op de Community,
Ontzettend balen dat het niet wil lukken met het installeren en opstarten van de SmartWifi App op je Samsung S20 (Android) telefoon! De versie van de SmartWifi App (v. 2.29.5) is in iedergeval op dit moment de meest recente versie v.d. app. Ik heb de app ook ens opnieuw geinstalleerd op mijn Samsung Android telefoon maarik krijg na de isntallatie niet de melding dat de app gestopt is. Kun je eens de app en systeemcache van je telefoon legen en het toestel herstarten? Kijk vervolgens of het probleem zich dan na het opnieuw installeren ook blijft voordoen. Kijk, indiend dit mogelijk is, ook of je op andere apparaten dit probleem ervaart.
Ik heb van alles geprobeerd, de systeem cache geleegd, app opnieuw geïnstalleerd, alle rechten gegeven, zelfs Safe Online (van Ziggo) gede-installeerd etc. Niets hielp.
Ook op de telefoon van mijn vrouw geïnstalleerd en ook daar het zelfde probleem.
De telefoon is een Samsung A52S met Android 12 en patch van 1 aug.
Wacht wel op de nieuwe versie en anders maar op internet zoeken voor een goede app, die wel op Android draait.
@Rob1946 Jammer dat het nog niet gelukt is om de app ondanks de uitgevoerde stappen geinstalleerd te krijgen. Heb je het vandaag nog eens geprobeerd? Het behoort namelijk gewoon te werken.
Ben zelf maar gaan onderzoeken of ik het probleem kon vinden. Na error logs onderzoek, heb ik zelf het probleem gevonden. Op de telefoon van mijn vrouw en ook mijn telefoon gebruiken we een andere standaard startscherm-app, nl Nova launcher. Indien ik weer de standaard terug zet naar One UI van Samsung, start de app gewoon op. Zet ik Nova launcher weer terug dan crasht de app. Misschien is dit voor de ontwikkelaars van de app om eens te onderzoeken waarom dit is, want Nova launcher wordt volgens internet vaak gebruikt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.