Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds kort kan de smart wifi app geen verbinding meer maken met het modem.
De witte connect box. Het heeft wel gewoon gewerkt. Alles geprobeerd, ook harde reset.
Weet er iemand n oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Harde Reset is vaak niet nodig.
Als je naar je modem gaat en je logt in op http://192.168.178.1 Password/pincode
Ga naar Geavanceerde Instellingen dan naar Draadloos en kies Draadloos instellingen
onderaan zie je volgende:
Zet het vinkje aan bij Kanaal Optimalisatie ingeschakeld
Haal je Pods uit stopcontact, en herstart je modem dan daarna als je modem online is, probeer dan de Pods met het modem te verbinden via de Smart Wifi App.
Harde Reset is vaak niet nodig.
Als je naar je modem gaat en je logt in op http://192.168.178.1 Password/pincode
Ga naar Geavanceerde Instellingen dan naar Draadloos en kies Draadloos instellingen
onderaan zie je volgende:
Zet het vinkje aan bij Kanaal Optimalisatie ingeschakeld
Haal je Pods uit stopcontact, en herstart je modem dan daarna als je modem online is, probeer dan de Pods met het modem te verbinden via de Smart Wifi App.
Na de F1 ha ik het proberen.
Is goed, F1 is belangrijkste 😉
Mooi, het is gelukt. En Verstappen gewonnen. Ook mooi. Thanks
Graag gedaan @Willie 1 😊 bedankt voor de terugkoppeling.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.