Hallo, ik wil mijn smart wifipods toevoegen in de smart wifiapp, maar de app kan mijn modem niet vinden. Ik heb sinds vorige week een nieuw modem. Modem 30 sec van dtroom gehaald, reset knop gebruikt, app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, alles zonder succes.
Ik las elders dat een reset naar fabrieksinstellingen door ziggo op afstand zou kunnen werken….
Wie kan mij de oplossing brengen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb (nog) geen bericht ontvangen dat alles goed in jullie systeem staat, maar het lijkt erop dat de pods eindelijk gekoppeld zijn aan mijn nieuw modem!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Marcel JG,
Dat is niet handig natuurlijk! Ik heb vanaf hier een poging gedaan, maar slaag er helaas ook niet in. Ik heb je verzoek daarom doorgezet naar mijn collega's die dit wel in orde kunnen maken. Ze houden je via SMS op de hoogte.
Bedankt @Rikst . Mijn smart wifi app ziet wel een smart wifi modem maar geeft na meer dan 2 minuten de melding ‘modem niet gevonden’ (er is wel een icoontje zichtbaar onder ‘apparaten’). Ik heb een sterk vermoeden dat dit mijn oude modem is omdat het de naam ‘gang’ heeft. Deze naam heb ik destijds aan het vorige modem gegeven.Het nieuwe modem heb ik nog geen locatienaam kunnen geven.
Kan het zijn dat ziggo eerst het oude modem nog moet verwijderen uit mijn smart wifi app?
Ik heb (nog) geen bericht ontvangen dat alles goed in jullie systeem staat, maar het lijkt erop dat de pods eindelijk gekoppeld zijn aan mijn nieuw modem!
Goedemiddag @Marcel JG, wat een super goed nieuws! Alles lijkt goed te staan. Ik wens je een hele fijne dag.
Er staat in het bericht bekijk de oplossing maar daar komt geen oplossing zichtbaar
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.