1
Vraag
2
Reacties
Marcel JG

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Smart wifi app kan modem niet vinden

Hallo, ik wil mijn smart wifipods toevoegen in de smart wifiapp, maar de app kan mijn modem niet vinden. Ik heb sinds vorige week een nieuw modem. Modem 30 sec van dtroom gehaald, reset knop gebruikt, app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, alles zonder succes.

Ik las elders dat een reset naar fabrieksinstellingen door ziggo op afstand zou kunnen werken….

Wie kan mij de oplossing brengen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marcel JG
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb (nog) geen bericht ontvangen dat alles goed in jullie systeem staat, maar het lijkt erop dat de pods eindelijk gekoppeld zijn aan mijn nieuw modem!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Marcel JG

Dat is niet handig natuurlijk! Ik heb vanaf hier een poging gedaan, maar slaag er helaas ook niet in. Ik heb je verzoek daarom doorgezet naar mijn collega's die dit wel in orde kunnen maken. Ze houden je via SMS op de hoogte. 

Marcel JG
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt @Rikst . Mijn smart wifi app ziet wel een smart wifi modem maar geeft na meer dan 2 minuten de melding ‘modem niet gevonden’  (er is wel een icoontje zichtbaar onder ‘apparaten’). Ik heb een sterk vermoeden dat dit mijn oude modem is omdat het de naam ‘gang’ heeft. Deze naam heb ik destijds aan het vorige modem gegeven.Het nieuwe modem heb ik nog geen locatienaam kunnen geven.

Kan het zijn dat ziggo eerst het oude modem nog moet verwijderen uit mijn smart wifi app?

Marcel JG
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb (nog) geen bericht ontvangen dat alles goed in jullie systeem staat, maar het lijkt erop dat de pods eindelijk gekoppeld zijn aan mijn nieuw modem!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Marcel JG, wat een super goed nieuws! Alles lijkt goed te staan. Ik wens je een hele fijne dag. 

TheodenEngelsen

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er staat in het bericht bekijk de oplossing maar daar komt geen oplossing zichtbaar

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic