Pim1955

Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Smart wifi app herkent mij niet als ziggo klant

Ik log in op de Smart Wifi app en krijg de melding dat ik geen Ziggo internet abonnement heb. Zie printscreen.

Uitgelogd en opnieuw ingelogd geeft het zelfde resultaat. Toestel opnieuw opstarten helpt ook niet.

Is er een storing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen, goedemorgen!

Helaas was er gisteren een storing gaande. De Smartwifi app gaf bij het openen / inloggen de melding dat er een internetabonnement nodig was. Goed nieuws. Deze storing is inmiddels opgelost en ik ben blij om te lezen dat @Pim1955 inderdaad al bevestigd dat het euvel is verholpen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Het lijkt er wel op.

Is er onlangs iets gewijzigd in je abonnement?

Frols1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb hetzelfde probleem. Na inloggen krijg ik te horen dat ik een abonnement nodig heb. Gisteren de app geïnstalleerd en geen probleem.

Pim1955
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Er is niets gewijzigd in mijn abonnement. De app deed het gisteren nog perfect…

Pim1955
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

En inmiddels werkt het weer!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen, goedemorgen!

Helaas was er gisteren een storing gaande. De Smartwifi app gaf bij het openen / inloggen de melding dat er een internetabonnement nodig was. Goed nieuws. Deze storing is inmiddels opgelost en ik ben blij om te lezen dat @Pim1955 inderdaad al bevestigd dat het euvel is verholpen.

Uitgelicht topic